Кaлендарно-тематичне
планування з англійської мови
у 10 класі (за підручником Карпюк О. Д.)
(2 години навчання)
№
уро-ку
|
Дата
|
Примітка
|
Тема
ситуативного мовлення
|
Мовна
компетенція
|
Мовленнєва
компетенція
|
Домашнє
завдання
|
||||
Граматика
|
Лексика
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
|||||
І семестр
|
||||||||||
Unit 1. “My Family and Friends” Тема 1. Я, моя родина, мої друзі
|
||||||||||
Змістові
лінії
Екологічна безпека та сталий
розвиток: Дискутує щодо якості та цінності життя.
Громадська відповідальність: Обговорює
систему цінностей сучасної родини. Усвідомлює права людини, важливість
толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і
потреб інших. Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Демонструє розуміння прав та обов’язків
молоді.
Здоров’я і безпека: Демонструє
розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює різні стилі розв’язання
конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. Аналізує вплив
конфліктної поведінки на здоров’я. Толерантно спілкується з однолітками і
дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує
цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.
Підприємливість і фінансова
грамотність: Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології
для покращення добробуту родини. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з
власного досвіду.
|
||||||||||
1.
|
|
|
Сім’я. Що впливає на особистість. Якості особистості. Розвиток навичок
читання
|
Словотворе-ння.
Префіксація.
|
to affect, affectionate, aggressive, ambitious, bossy, charming
|
Впр. 2 ст.4-5
|
Впр. 2 ст.4
|
Впр.3 ст. 5
Впр. 5-в ст.6
Що впливає на
особистість.
|
Впр. 5-а
ст. 6
|
Що впливає на
особи-стість- письмово вивчити слова
|
2.
|
|
|
Риси характеру. Формування навичок письма. Активізація ЛО у мовленні
|
Used to with
Infinitive
|
competetive, energetic, envious, imaginative, jealous,
manipulative
moody
|
|
|
Риси
характеру мого
друга.
|
Впр. 2-3 ст.7
|
Впр. 4-5 ст.7; вивчити слова
|
3.
|
|
|
Мої давні звички. Розвиток навичок усного мовлення
|
|
Responsible, selfish, sociable, spoilt, sensitive
|
|
|
Впр. 6 ст.9
|
Впр. 2ст.8
|
Повторити
граматичний матеріал
|
4.
|
|
|
Друзі дитинства.
Вдосконалення
навичок аудіювання
|
|
Ст. 10
|
Впр. 2 ст.10
|
Впр. 3-4
ст.10
|
|
|
Впр. 4-5 ст.9;
вивчити слова
|
5.
|
|
|
Мої стосунки з товаришами. Розвиток навичок усного мовлення
|
|
ЛО теми
|
Впр. 1 ст.12
|
Збірник
|
|
Завд. на
картках
|
Розповідати
про свої стосунки з товаришами
|
6.
|
|
|
Справжній друг.
Вдосконалення навичок усного мовлення та письма
|
Used to + infinitive
|
a goal, t
o argue, to succeed, to get on well, t
o have (a lot) in common, to get(keep) in touch, to get(keep) in touch, to loose touch,
to stay friends
|
Впр.2 ст.16
|
Впр. 1 ст.12
|
Впр. 5 ст.13
Презентація
проектів
|
Впр. 4 ст.13
Впр. 3 ст.14
|
Описати зовнішність друга
Впр. 5 ст.13; вивчити слова
|
7.
|
|
|
Я, моя
сім’я, мої друзі . Лексико-граматичний тест
|
Present Simple Tense
|
ЛО теми часи
|
|
|
Картки НО
|
Тест
|
Повторити ЛО теми
|
Unit 2. “Job and Profession” Тема 2. Робота і професії
|
||||||||||
Змістові
лінії
Екологічна безпека та сталий
розвиток: Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої
професії.
Громадська відповідальність: Оцінює свої
здібності та можливості на шляху до мети. Усвідомлює важливість «розумних»
цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у
часі). Визначає свої пріоритети та
обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у
професії.
Здоров’я і безпека: Дискутує
навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії.
Підприємливість
і фінансова грамотність: Обговорює матеріальні критерії та мотиви для
вибору професії. Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним
життям та кар’єрою. Оцінює фінансові можливості сучасних професій.
|
||||||||||
8.
|
|
|
Робота. Вакансії. Формування навичок читання та
активізація ЛО в усному мовленні
|
Словотворення.
Суфіксація.
|
IT
information technology, an experience, a qualification a quality, a
requirement, staff, to earn
|
Впр.2-3
ст.20-22
|
|
Впр.6-7
ст.22
|
Впр.4 ст.33
|
Впр.1 ст.20
Впр.4 ст.22
Вивчити слова
|
9.
|
|
|
Сучасні професії. Розвиток навичок письма та аудіювання
|
|
to provide, to require, to seek, desirable, fluent,
|
Впр.1
ст.23
|
збірник
|
Впр.5-6
ст.22
|
Впр.2-3
ст.23
|
Впр. 4
ст.23
вивчити слова
|
10.
|
|
|
Трудові вміння та навички.Вдоско-налення
грамати-чних навичок
|
Tense Revision
Present
Perfect,
Present
Perfect
Continuous
|
Ст. 24
|
Впр 1
ст.24
|
Впр. 2, ст.
25
|
|
|
Впр.5
ст.25;
вивчити слова
|
11.
|
|
|
Професії та про-фесійні навички. Введення та активізація нових ЛО
|
|
safety, a vacancy, to apply, to graduate,
to offer, o be responsible for, to be satisfied with, to be well-paid
|
|
Впр. 4
ст.25
|
Впр.6
ст.25
|
Впр.4
ст.25
|
Вивчити
лексику
|
12.
|
|
|
Вимоги до особистісних якостей. Розвиток навичок сприймання на слух
|
Часові форми
|
Ст.26
|
Впр. 4-5
ст.26
|
Впр 1, 6
ст.26
|
Впр. 2
ст.26
|
Впр.3 ст.26
|
«Шукаю роботу»
Написати ессе
|
13.
|
|
|
Вимоги до кваліфікації. Формування нави-чок монологічного мовлення
|
|
An
applicant, a Bachelor’s degree, a Master’s degree a salary, to apply for a
job
|
Впр 1,3
ст.28
|
Впр. 3a
ст.28-29
|
Впр. 3b,
ст.29
|
Написа-ти
резюме
|
Впр. 2, ст.28
вивчити слова
|
14.
|
|
|
Робота
і професії . Лексико-грамати-чний тест.
Т.О |
Tense Revision
Present
Perfect,
Present
Perfect
Continuous
|
ЛО теми часи
|
|
|
Картки НО
|
Тест
|
Впр. 4c,
ст.35 Повторити
ЛО теми
|
Unit 3. “School life” Тема 3. Шкільне життя
|
||||||||||
Змістові
лінії
Громадська відповідальність: Аналізує
стосунки з однолітками. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому
середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з
міжнародними освітніми програмами.
Здоров’я і безпека: Розуміє
важливість принципів рівноправного спілкування. Усвідомлює ризики перебування
у деструктивних неформальних групах. Оцінює та обирає ефективний спосіб
підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження.
Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює та
оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.
|
||||||||||
15.
|
|
|
Заклади освіти. Розвиток навичок зорового сприйняття
|
Умовні
речення
I типу.
|
a
curriculum
an
opportunity, particular
mutual, to acquire, to provide, to
realize
|
Впр 1 ст.52
|
Впр 2 ст.36
|
Впр 1 ст.36
|
Впр 5 ст.38
письмово
|
Впр 6 ст.38
Вивчити слова
|
16.
|
|
|
Відношення британських підлітків до школи. Вдосконалення граматичних навичок
|
Умовні
речення
I типу.
|
Ст. 39
Впр 1 ст.39
Learn or
study
|
Впр 6 ст.38
|
|
Впр2, ст.39
|
|
|
17.
|
|
|
Моє ставлення
до навчання (Grammar)
|
Умовні
речення
I типу.
|
|
|
|
Впр2, ст.40
|
Впр2,ст.40
(письмово)
|
Впр 5-6 ст.41
Вивчити слова
|
18.
|
|
|
Система освіти у Великобританії та в Україні. Форму-вання навичок аудіювання
|
|
Ст. 43
|
Впр 1 ст.42
|
Впр3-4
ст.42
|
Впр. 2ст.42
|
Впр. 6 ст.43
(письмо-во)
|
Впр 5 ст.43
Знайти інф.
про с-му
освіти в Укр.
|
19.
|
|
|
Школи у Велико-британії та США. Вдосконалення навичок письма
|
|
Корисні фрази
Ст. 44
|
Впр 2 ст.45
|
Впр 1-3
ст.44
|
Школи в
Україні.
Впр.3а, ст 46
Впр. 4 ст 47
|
Впр.2
ст 44
|
Знайти інф.
про с-му
освіти за кордоном
|
20.
|
|
|
Англійська - мова міжнародного спі-лкування. Мовні
курси. Розвиток
навичок читання
|
Умовні
речення
I типу.
|
Власні назви
|
Впр. 5,
ст 47
Впр 7 ст.48
|
збірник
|
Впр 6 ст.48
|
Впр. 5,
ст 47
(письмово)
|
Впр. 5, ст 47
Перек.
|
21.
|
|
|
Шкільне
життя . Лексико-грамати-чний тест
|
Умовні
речення
I типу.
|
ЛО теми часи
|
|
|
Картки НО
|
Тест
|
Повторити ЛО теми
|
Unit 4. “Eating” Тема 4.
Харчування
|
||||||||||
Змістові
лінії
Екологічна безпека та сталий
розвиток: Оцінює переваги органічних продуктів. Аналізує та складає харчовий раціон
відповідно до енергетичних затрат власного організму.
Здоров’я і безпека: Висловлює
власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я
людини. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для
нормального розвитку і збереження здоров’я.
Підприємливість і фінансова
грамотність: Обґрунтовує корисність раціонального харчування. Обґрунтовує корисність
раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами.
|
||||||||||
22.
|
|
|
Національна кухня Великобританії. Формування навичок зорового
сприйняття
|
Умовні
речення
II типу.
|
a cuisine,
a course, an occasion, a specialty, to consist (of), to include, to stew
|
Впр 3ст.54
|
Впр 3ст.54
|
Впр 1ст.54
|
Впр 2ст.54
письм
|
Впр 3ст.56
Вивчити слова
|
23.
|
|
|
Страви української кухні. Розвиток навичок усного мовлення
|
|
Ст. 56
Ст. 57
Впр 1 ст.58
|
Впр 7ст.57
|
|
Впр 6ст. Впр
8ст.5756
|
Впр 2ст.58
|
Впр 3ст.54
Перек.
Вивчити слова
|
24.
|
|
|
Звичаї харчува-ння у Великобри-танії. Вдоскона-лення навичок сприймання
на слух
|
Часові форми
|
|
Впр 5
ст. 62
|
Впр 3-4ст. 61
|
Впр 2 ст.59
|
Впр 3-5
ст. 60
|
Впр 6 ст.60
Моя улюб-лена
страва.
(рецепт)
|
25.
|
|
|
Українська
гостинність.
Активізація
ЛО в усному мовленні
|
Впр 2
ст. 64
|
Home-made,
raw, spicy, steak, take-
away, frozen
|
Впр 5
ст. 64
|
|
Впр 3
ст. 64
|
|
Скласти святкове україн-ське
меню.
|
|
||||||||||
26.
|
|
|
Їжа та продукти. Рефлексія навчальної діяльності. Розвиток навичок аудіювання.
Т.О |
Впр.2 ст 69
|
Впр.1 ст 69
|
Впр.3
ст 70
|
Впр.4 ст 71
|
Впр.1-3
ст 67
|
Меню
української родини на день.
|
Написати
рецепт традиційної української страви
|
27.
|
|
|
Контроль аудіювання: текст для
аудіювання із завданнями до тексту
|
Підг. до к.п
|
||||||
28.
|
|
|
Контроль письма: граматичний
тест.
|
Підг. до к.ч
|
||||||
29.
|
|
|
Контроль читання: тексти для
читання із тестовими завданнями.
|
Підг. до к.г
|
||||||
30.
|
|
|
Контроль говоріння: Природа і
довкілля, Мистецтво, Молодь та молодіжна культура, Наука і технічний прогрес, Україна у світі. Країни виучуваної мови
|
Пов. вив. мат.
|
№
уро-ку
|
Дата
|
Приміт-ка
|
Тема
ситуативного мовлення
|
Мовна
компетенція
|
Мовленнєва
компетенція
|
Домашнє
завдання
|
|||||||
Граматика
|
Лексика
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
||||||||
ІІ семестр
|
|||||||||||||
Unit 5. “Science and Technology” Тема 5. Наука і технічний прогрес
|
|||||||||||||
Змістові
лінії
Екологічна безпека та сталий
розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій для вирішення екологічних
проблем. Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та
комп’ютерних технологій дл вирішення
екологічних проблем
Здоров’я і безпека: Дискутує
довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних
технологій на здоров’я людини. Дискутує довкола питання впливу сучасних
засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини.
Підприємливість і фінансова
грамотність: Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних
технологій у розвитку грошових відносин. Демонструє розуміння ролі сучасних
засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.
|
|||||||||||||
31.
|
|
|
Сучасні засоби комунікації. Формування навичок сприйма-ння на
слух
|
ст.72-73
Впр.5
ст.74
|
Впр.3
ст.72
|
Впр.3ст.72
|
Впр.1-b ст.72
|
Впр.1-а ст.72
|
Впр.7 ст. 75
Вивчити слова
|
||||
32.
|
|
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті.
Основні
частини комп'ютера.
|
Phrasalverbs.
Grammarpoint
ст. 76
|
An access,
an attachment, a date, a device, hardware, input
|
Впр.7
ст. 75
Впр.2-b ст.76
|
|
впр.6 ст. 75
Для чого я
використовую
Інтернет.
|
Впр.8-9 ст.75
Впр.2-а ст.76
mind map
|
Впр. 3 ст. 76
ст. 76,
вивчити слова
|
|||
33.
|
|
|
Робота з комп’ютером.
Всесвітня мережа. Розвиток навичок усного мовлення
|
|
Output, software, a website, online, to access, to surf Впр.3ст.78
|
Впр.1-а ст.77
|
Впр.3-4 ст.79
ст 191
|
Впр.2ст.78
|
Впр.1-b ст.77
Впр.4 ст.79
|
Впр.4 ст.78
Впр.4 ст.79
Вивчити слова
|
|||
34
|
|
|
Комп’ютер - ні програми. Вдоско-налення навичок читання та
аудіювання
|
Phrasal verbs
Впр2,ст.82
|
Впр1,ст.82
|
Впр1,ст.82
Впр 1-а, ст.
80
|
Збірник
|
Впр.1-b ст.80
Впр 3 ст.82
Скласти
речення
|
Впр 2-b
ст.82
|
Впр 3, ст.82
Письмово;
вивчити слова
|
|||
35.
|
|
|
Інтернет-кафе. Розвиток навичок говоріння
|
|
Впр 4 ст.83
|
Впр 6,
ст.84
|
|
Впр 4-5 ст.83
Впр 7-b, ст
84
|
Впр 7-b,
ст 84
|
Впр 7-а, ст
84
письмово
|
|||
36
|
|
|
Веб-сайти для молоді. Розвиток навичок читання
|
|
Впр 4-а,
ст 87
коди країн
|
Впр 8,
ст.85
|
Збірник
|
Впр 1, ст.86
|
Впр 3,ст.87
|
Впр 9,ст.85
Вивчити слова
|
|||
37
|
|
|
Наука і
технічний прогрес . Лексико-граматичний тест
|
Phrasal verbs
|
ЛО теми часи
|
|
|
Картки НО
|
Тест
|
Повторити ЛО теми
|
|||
Unit 6. “Nature and weather” Тема 6. Природа і погода
|
|||||||||||||
Змістові
лінії
Екологічна безпека та сталий
розвиток: Усвідомлює причино-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і
природи. Аргументує необхідність відповідального ставлення до природи.
Здоров’я і безпека: Демонструє
розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
Підприємливість і фінансова
грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих
технологій
|
|||||||||||||
38
|
|
|
Природний катаклізм як явище. Введення та активізація нових ЛО
|
|
Впр 1 ст.92
ст. 93 ст. 95 disaster, threat, frequent,
resistant, to occur, hazard, to damage, to respond
|
Впр 2
ст. 92.
Впр 5,
ст. 95
|
Впр 2
ст. 92.
|
Впр .3,
ст.94,
Впр 4, ст.94
|
Впр .2,
ст.92,
|
Впр 6 ст.96
Природні
катастрофи: причини та наслідки – нап. твір
|
|||
39.
|
|
|
Прогнозування катаклізмів. Формування навичок читання та письма
|
|
to damage, to respond, to underflood, a frequency, a cause, a reason
|
Впр3
ст.97
|
|
Впр. 2
ст.97
|
Впр 4, ст.98
|
Вивчити слова
|
|||
40
|
|
|
Наслідки природних катаклізмів. Вдосконалення граматичних навичок
|
Conditionals.
Suggestions-results
Впр2, ст.98
|
|
|
|
Впр3-a, ст.98
|
Впр4, ст.98
|
Повторити
граматику
|
|||
41
|
|
|
Вплив природних катаклізмів на життя планети. Формування навичок аудіювання
|
|
ЛО теми
|
Впр 4,
ст. 99
|
Впр2-3, ст.99
Впр. 5-а,
ст.99
|
Впр. 5-b,
ст.99
письмово
|
|
Нап. Розпов.
«Вплив прир. катак. на життя планети»
|
|||
42
|
|
|
Правила безпеки під час лиха. Розвиток монологічного мовлення
|
Wh-questions
|
ЛО теми
|
Вп. 3
ст.100
|
|
Впр 4
ст. 100
|
Впр. 1,
ст.100
|
Вивчити слова
|
|||
43
|
|
|
Запобігання природним стихійним лихам.Формуван-ня навичок читання
|
|
ст. 102
|
Впр. 3, ст.
102
|
Впр. 4-а, ст.
103
|
Впр 2-а,b
ст. 101
|
Впр. 5, ст.
104
|
Розповідь «Стих.
лиха в Укр.»
|
|||
44
|
|
|
Природа
і погода . Лексико-грамати-чний тест
Т.О |
Wh-questions
|
ЛО теми часи
|
|
|
Картки НО
|
Тест
|
Впр. 6,
ст.104
письмово
|
|||
Unit 7. “Art” Тема 7.
Живопис
|
|||||||||||||
Змістові
лінії
Громадська відповідальність: Висловлює
власні почуття та емоції викликані творами мистецтва.
Здоров’я і безпека: Дискутує довкола
питання впливу мистецтва на емоційний стан людини.
|
|||||||||||||
45
|
|
|
Живопис в Англії. Введення та активізація нових ЛО
|
|
An artist, an image, fame, a masterpiece, a scene, a theme
|
Впр.6,
ст. 113
|
Впр. 4,
ст. 110-111
|
Впр.7,ст. 113
|
Впр.1,ст. 114
|
Впр.6,ст. 113
Переказ, вивчити слова
|
|||
46
|
|
|
Жанри живопису.
Формування
навичок зорового сприйняття та письма
|
|
Baroque, a
trend, to capture, to portray
By, by the
time, just etc.
|
Впр.2,
ст. 114
|
|
Впр.6,ст113
|
|
Живопис в
Україні.
|
|||
47.
|
|
|
Живопис в Україні.
Вдосконалення
граматичних навичок
|
Past Perfect Continuous& Past Perfect
|
For, since,
before, all day/night/etc.
|
|
Збірник
|
Усне
повідомлення
Живопис в
Україні.
|
Впр.1-2,ст.
116
Впр.4-5,с.
117
|
Впр.3,ст. 116
Впр.6,ст. 117
Вивчити слова
|
|||
48.
|
|
|
Роль мистецтва в житті людини.
Розвиток
навичок аудіювання
|
|
an
exhibit, an exponent, an exposition, an item, to contain
|
Впр.5,
ст. 119
|
Впр.3-4,
ст. 118
|
Впр.1-2, ст.
118
|
Впр.4, ст.
118
|
Впр.5ст. 119
Вивчити слова
|
|||
49
|
|
|
Відвідування вис-тавок, галерей та музеїв.
Формування
навичок усного мовлення
|
|
to display, to hold, to include, to offer, to be on
a display, to be available
|
Впр.3, ст.
120. Інсцен.
діалоги
Впр.4, ст.
122
|
|
Впр.5, ст.
119
Впр.2, ст.
120
діалоги
|
Впр.1, ст.
120
Впр.2-3, ст.
123
|
Впр.3, ст.
120
Інсценувати
діалоги
|
|||
50
|
|
|
Відомі англійські художники.
Вдосконалення
граматичних навичок
|
Питальні
речення.
|
Usefulphrases
ст. 121
|
Впр.3,
ст. 123
|
|
Впр.4, ст.
124
|
В. 1-3 с 123
|
Впр.5, ст.
125 Вивчити слова
|
|||
51.
|
|
|
Живопис Лекси-ко-
граматичний тест
|
Wh-questions
|
ЛО теми часи
|
|
|
Картки НО
|
Тест
|
Повторити ЛО теми
|
|||
Unit 8. “Sport and Rest” Тема 8. Спорт і дозвілля
|
|||||||||||||
Змістові
лінії
Здоров’я і безпека: Сприймає
основні переваги здорового способу життя.
Підприємливість
і фінансова грамотність: Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для
задоволення особистих потреб.
|
|||||||||||||
52
|
|
|
Улюблений вид спорту. Розвиток навичок писемного мовлення та читання
|
Повторити
типи питань.
Словотворення
Впр.1-2, с137
|
a cricket,
an injury, jogging, riding, sailing, a sport event
|
Впр.3-4,
ст. 134-135
|
Впр.3,
ст. 134
|
|
Впр.5,
с.136,137
|
Моє ставлення
до занять спортом
|
|||
53
|
|
|
Спортивні події.
Вдосконалення
граматичних навичок
|
Минулі часи
Впр.1-2, ст.
138
|
to kick, to be in the open, to stay fit, to win to
beat
|
|
Збірник
|
|
Впр. 5
с. 137
|
Вивчити
слова; повт. граматику
|
|||
54.
|
|
|
Спорт в США . Активізація граматичного матеріалу.
|
Майбутні часи
Впр.4-5, ст.
139
|
|
Впр.1, ст.
140
|
|
Впр. 2,
ст.138
|
|
Впр.6, с.141;
вив. слова
|
|||
55.
|
|
|
Олімпійські чемпіони України. Урок позакласного читання
|
Повторити
минулі граматичні часи
|
an achievement, a coach, a contest, a participant,
to achieve
|
Впр.4-5,
ст. 140
Впр.7,
|
Аудіювання
тексту
|
Бесіда
Впр.2, ст.141
|
|
Впр. 1, с.142;
вив. слова
|
|||
56.
|
|
|
Спортивні ігри. Обладнання для спорту. Розвиток навичок усного мовлення
|
Впр.2, ст.
144
|
a
disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, tobogganing, to oppose, to
promote, to tackle, to get injured
Useful
phrases
|
|
Впр.5,
ст. 145
|
|
Впр.3,
ст.145
|
|
|||
57.
|
|
|
Спорт і дозвілля. Лексико- грамати-чний тест
|
Wh-questions
|
ЛО теми часи
|
|
|
Картки НО
|
Тест
|
Повторити ЛО теми
|
|||
Unit 9/10. “Ukraine. English-speaking
country” Тема 9/10. Україна. Країни виучуваної мови
|
|||||||||||||
Змістові
лінії
Екологічна безпека та сталий
розвиток:Обговорює питання, пов’язані зі збереженням навколишнього середовища у
своєму регіоні та державі. Описує види екотуризму.
Громадська відповідальність: Демонструє
розуміння цінності культурного розмаїття та потреби разом жити у мирі.
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні
проблеми своєї країни та світового простору. Порівнює типові для різних
культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила
поведінки в європейських столицях.
Підприємливість і фінансова
грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.
|
|||||||||||||
58
|
|
|
Природні ресурси України. Адміністративний
та політичний устрій України Формування навичок усного мовлення
|
Present Perfect, Present Perfect Continuous
|
|
Впр. 1, с. 126 City or place description
|
Відеофільм “Cities of Ukraine”
|
Впр. 2, ст 125
|
Завдан-ня до переглянутого
фільму
|
Розповідати
про природні ресурси України
|
|||
59.
|
|
|
Державні свята України. Вдосконалення навичок читання
тексту.
|
Past Tenses
|
|
Текст
|
Впр. 3, с.
125
|
|
Завдання до
тексту
|
Підготувати повідомлення про державні свята США
|
|||
60.
|
|
|
Природні ресурси США. Вдосконалення навичок письма
|
Future Tenses
|
ЛО теми
|
Впр.2, ст.
127
|
|
Впр. 1 , ст. 127
|
Впр. 2 а, ст.
127
|
Вивчити слова, переказувати текст
|
|||
61.
|
|
|
Державні свята Канади. Розвиток навичок сприйма-ння тексту
|
|
ЛО теми
|
Впр. 3, ст.
127
|
Впр. 4, ст.
128
|
Впр. 5, ст. 130
|
Впр. 5, ст.
129
|
Дати відповіді на запитання до тексту
|
|||
62.
|
|
|
Україна.
Країни виучуваної мови. Лексико- грамати-чний тест
Т.О |
Wh-questions
|
ЛО теми часи
|
|
|
Картки НО
|
Тест
|
Повторити ЛО теми
|
|||
63.
|
|
|
Контроль аудіювання: текст для
аудіювання із завданнями до тексту
|
Підг. до к.п
|
|||||||||
|
|
|
Контроль письма: граматичний
тест.
|
Підг. до к.ч
|
|||||||||
64.
|
|
|
Контроль читання: тексти для
читання із тестовими завданнями.
|
Підг. до к.г
|
|||||||||
65.
|
|
|
Контроль говоріння: розмовні
теми.
|
Пов. вив. м.
|
|||||||||
Комментарии
Отправить комментарий