Календарно-тематичне
планування з англійської мови для 11
класу - І семестр – (2 години на тиждень)
Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11
класу загальноосвітніх шкіл., 2019.
№ урок
|
Дата
|
Примітка
|
Тема уроку
|
Урок у НМК
|
Мовний інвентар
|
Комунікативна компетентність
|
Змістові лінії
|
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Зорове
сприйняття
|
Сприймання на слух
|
Усне продукування
|
Писемне продукування
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1
|
|
|
Вступ. Повторення
|
Focus
on Reading
|
spelling,pronunciation,vocabulary reading,
|
grammar,
|
|
|
|
|
Усвідомлення ролі англ. мови у
сучасному світі та свого місця в сучасному мультилінгваль ному середовищі
|
Повторити видо-часові форми дієслова
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2
|
|
|
Англійська мова як мова
міжнародного спілкування
|
Focus on Reading+ Develop Your
Vocabulary
|
to get a qualification, to have an access to, to pass
an exam, mother tongue, examination
preparation, widespread, to require, to study abroad,
language course
|
|
SB ex.5, pp.9-10;
ex.8, pp.11- 12.
WB ex.5, pp.6-7
|
|
SB
ex.6, p.11,
ex.7, p.11
|
WB
ex.5, p.7
|
Ex.8 p. 11-12
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
3
|
|
|
Вивчення англійської мови.
|
Focus on Speaking
|
leisure activities, personality,
timetable, get rusty, private lessons
|
|
SB
ex.1, p.13
|
|
SB ex.2, p.13;
ex.3b, p.14;
ex.4a, p.15;
ex.5, p.16
|
SB
ex. 4c,p.16
|
Teacher’s task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit
1. Being a student – Вже
студент.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4
|
|
|
Учнівська автономія у вивченні
мови
|
Focus on Reading+ Develop Your
vocabulary
|
a resource. A strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable,
precisely, to get exposure, to take responsibilty for, to assist, to attend, to get to know, to join, to
find out
|
Conditionals I and II (Revision)
|
SB ex.2 pp.18-19;
ex.3 p.21; ex.4 p.21,
ex.1, p.22;ex.2, p.22
WB ex.1, p.8,
ex.2a, p.8,ex.3, p.9
|
|
SB
ex.1, p.18;
|
WB
ex.2a, p.9,
ex.4, p.10;
ex.5, p.10
|
Усвідомлення важливості безперервної освіти Усвідомлення важливості пошуку
ефективних навчальних стратегій
|
Розповісти про плани на майбутнє у навчанні.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
5
|
|
|
Підготовка до іспитів
|
Build Up Your
Grammar
|
if, even if, unless
|
|
SB ex.1,2,3,4,5,
pp.23-25
|
|
|
GB
pp.3-14
|
|
Teacher’s task
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
6
|
|
|
Іноземна мова – мова для життя
|
Focus On Listening
|
an assessment, a distraction, a superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear of
|
|
SB
ex.2a, p.26;
ex.3, p.26;
|
SB
ex.4, p.27;
ex.5, p.27;
|
SB
ex.1, p.25;
ex.2b, p.26
|
WB
ex.6, p.11;
ex.7, p.11
|
SB ex.1, p.28.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
7
|
|
|
Ким я буду?
|
Focus On Speaking
|
|
|
SB ex.2, p.29
WB ex.8, p.12
|
|
SB ex.1, p.28.
ex. 3, p.29
|
WB
ex.9, p.12
|
Teacher’s task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
8
|
|
|
Написання нотаток
|
Focus On Writing
|
notes, a paragraph, a flowchart, a listing, a summary
|
|
SB ex.1, p.30;
ex.2a,b,c, p.31;
ex.4,p.32
SB ex.3, p.32;
ex.5, p. 32;
|
|
SB
ex.2, p.30
|
WB
ex.12, p.
14, ex. 13,
pp.15-16
|
ex.5, p. 32;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
9
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
Use Your Skills
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
|
SB ex.1, p.33;
ex.2, p.34;
WB ex.10,p.13,
ex.11, p.13
|
|
SB ex.3, p.34;
ex.4, pp.34-35
|
|
Ex. 4 p. 36
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
10
|
|
|
Активізація мовного і
мовленнєвого матеріалу
ТКР № 1 – Check your English (SB pp. 37-40) Т.О
|
Ex. 1-2 p. 37
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit
2. Make up your mind – Зроби
вибір.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11
|
|
|
Професійні уміння і здібності
людини
|
Focus on
Reading+
Develop
Your
Vocabulary
|
a confidence, an employer, a fee, a founder,
persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted,
isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight into,
to work on a project, a possibility, an occassion, an opportunity, a career,
an employee, to assist,to employ, to occupy, to retire, to succeed
|
Direct
Speech.
Reported
Speech.
Future-in-
the-Past.
|
SB ex. 2,3,4,5,
pp.42-46;
ex.1, p. 47;
ex.2,3, p.48;
WB
ex.1, p.19;
ex.3, p.20
|
Текст «Fill That Gap», pp. 42-44
|
SB
ex.1, p.42;
ex.6, p.46
|
WB
ex.2, p.19;
ex.4, p.21
|
Оцінювання власних здібностей та можливостей в
контексті вибору майбутньої професії
Обговорення важливості емоційного комфорту в майбутній
професії
|
Ex. 2-3 p. 48
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
12
|
|
|
Вимоги працедавців
|
Build Up Your Grammar
|
|
|
SB ex.1, p.49;
ex.2, p.51; ex.3, p.52;
ex.5, p.54,
|
|
SB
ex.4, pp.52-
53
|
SBex.6, p.54
GBpp.15-24
|
|
ex.7, p.55 SBex.6, p.54
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
13
|
|
|
Вибір майбутньої професії
|
Focus On Listening
|
diversity, freedom, a graduate, liberty, appe
aling, renowned,
foundation course, publicly funded, to be well regarded
|
|
SB
ex.3, p.56,
ex.4b, 57
WB ex.5a, p.22
|
SB
ex.2, p.56;
ex.4a, p.57
|
SB
ex.1, p.55.
|
WB
ex. 5b,
p.22; ex.6,
p.23
|
|
Teacher’s task
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
14
|
|
|
Навчання після школи та
закордоном
|
Focus On Speaking
|
definite, suited, constantly, attractive, to hesitate,
an occupation, a generation, stressful, time off, shift work, to work
overtime, an annual bonus, sick pay, status
|
|
SB
ex.3, p.58
WB
ex.7a, p.23
|
|
SB ex.1,2,4,
pp.58-59
WB ex.7b, p.23
|
WB
ex.8,
pp.24-25
|
|
ex.3, p.58
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
15
|
|
|
Написання формального листа
|
Focus On Writing
|
application letter,formal greeting, introductory
paragraph, body paragraph, concluding paragraph, formal
ending
|
|
SB
ex.1, p.59;
ex.3, p.60;
ex.4a, p.62
|
|
|
SB
ex.2, p.60;
ex.4b,
p.62
|
|
Ex. 1-3 p. 63-64
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
16
|
|
|
Мій вибір
|
|
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
SB ex.2, p.63;
ex.3, p.64; ex.5a, p.65;
ex.6a, p.66
WB ex.9, p.25,
ex.10, p.26, ex.12, p.28
|
|
SB
ex.4, p.65,
ex.5b, p.65,
ex.6b, p.66
|
SB
ex.1, p.63
WB
ex.11, p.27
|
|
Ex. 1-2 p. 67-68
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
17
|
|
|
Активізація мовного і
мовленнєвого матеріалу
ТКР № 2 Check your English (SB pp. 67-70) Т.О
|
|
Teacher’s task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 3. Family relationship – Сімейні стосунки.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18
|
|
|
Психологи про родинні стосунки
|
Focus On
Reading
+ Develop
Your
Vocabulary
|
an adolescent, to assault, to blame, to escape, to
interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain,
to resent, inevitable, rebellious, to be grounded, to
be jailed, to run out of, in
order to
|
Conditional
III
|
SB
ex.2,3,
pp.73-75,
ex.1,2, p.77
|
SB тексти
«Teen Terror» p.73;
«George’s Story», p.74
|
SB
ex.1, p.72,
ex.4,6, p.76
|
SB ex.5, p.76
WB ex.1, .32,
ex.2,3,4,
5,6, p.33- 35
|
Обговорення системи цінностей сучасної родини Аналіз впливу конфліктів на
здоров’я людини
|
ex.1b,p.32
ex.5,6, pp.34-35
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
19
|
|
|
Конфлікт поколінь
|
Build Up Your Grammar
|
|
|
SB ex.1, p.78;
ex.2, p.79;
ex.6, p.80
|
|
|
SBex.3,4,5,pp.79-80 GBpp.25-34
|
|
Write down 12 sentence
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
20
|
|
|
Дружна сім’я
|
Focus On Listening
|
an approach, a generation, an intention, a judgment, a negotiation, to annoy, to assume, to overcome, irritating, to bring up
|
|
SB
ex.2, p.81
|
SB
ex.3,4a,
pp.81-82
|
SB
ex.1, p.81;
ex.4b, p. 82
|
WB
ex.7,8,
pp.35-36
|
Teacher’s task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
21
|
|
|
Підтримка в родині
|
Focus On Speaking
|
a community, innocence, a madman, to avoid something, to disturb, to encourage, to overcome, to recognize
|
|
SB
ex.4,5a, pp.83-84
WB ex.9,10, p.37
|
|
SB
ex.1,2,3,
pp.82-84
|
|
Ex. 5b p. 84
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
22
|
|
|
Лист до редактора
|
Focus On Writing
|
a letter to the editor
|
|
SB ex.1, p.85;
ex.3,5, p.87
|
|
SBex. 2,4,
pp.86-87
WB ex.13, 14a, p.39
|
WB
ex.14b,
p.40
|
Ex. 1-2 p. 88
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
23
|
|
|
Родина у моїх поглядах
|
Use Your Skills
|
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
SB ex.1,p.88;
ex.3, p.89;
ex.4, p.90; ex.7, p.91
WB ex.11, p.38
|
|
SB
ex.6,p.90;
ex.8,p.91;
|
SB
ex.2, p.88;
WB
ex.12, p.38.
|
Ex. 1-2 p. 92
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
24
|
|
|
Активізація мовного і
мовленнєвого матеріалу
ТКР №3 Check your English (SB pp. 92-94)
|
|
Teacher’s task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit
4 Eating out – Харчування.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25
|
|
|
Харчування в Києві
|
Focus On Reading+ Develop Your Vocabulary
|
a fixed price,a quality,
abundant,customary, distinctive,garnished, inferior, interior,
minced,relatively,rapidly, dish,meal, made with,range of, stuff with, roast,
bake, served with,vegetarian
|
|
SB ex.2,3, pp. 96-98;
ex.5, p.99,
ex.1,2,3; pp.100-101
WB ex.1,2,3a, pp.43-45
|
SB
Текст
‘Eating Out
in Kyiv’
|
SB
ex.1, p.96
|
WB
ex.3b, p.45;
ex.4,5, pp.46-47
|
Висловлення власної думки щодо закладів громадського харчування та корисності раціонального харчування
|
Ex. 2-3 p.
100
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
26
|
|
|
Система громадського харчування
|
Build Up Your Grammar
|
|
Reported Speech
|
SB
ex.1, p.102
|
|
SB
ex.3,p102;
|
SB ex.2,
p.102
GBpp.35-45
|
Ex. 4 p. 102-103
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
27
|
|
|
Типи закладів харчування
Т.О
|
Focus On Listening
|
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked
|
|
SB ex.4a, p.105
WB ex.6, p. 48
|
SB
ex.2a,3a,
p.104
|
SB
ex.1, p.103;
ex.2b, p.104
|
SBex.3b, 4b,p.105
WB ex.7, p.49
|
Teacher’s
task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
28
|
|
|
Котроль Письма
|
|
|
|
SBex.2, p.106;
WB
ex.9a, p.50
|
|
SBex.1, p.106;
ex.3, p.107,
WB
ex. 8, p.49
|
WB
ex.9b, p.50
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
29
|
|
|
Котроль аудіювання
|
|
an assessment report, a proposal report, a survey
report, an introduction, a body, a conclusion
|
|
|
Teacher’s task
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
30
|
|
|
Котроль Читання
|
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
|
SB ex.1a, p.112;
ex.3a, p.113
WB ex.10a, p.51;
ex.11, p.52
|
|
SB ex.2,p.113;
ex.3b,p.113;
ex.4, p.114 ex.5,p.114
|
SB ex.6,p.114
WB
ex.10b, p.51
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
31
|
|
|
Котроль Говоріння
|
|
|
|
|
|
Teacher’s task
|
|
SB
ex.4, p.107
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
32
|
|
|
Підсумковий урок
ТКР № 4 Check your English (SB pp. 115-118) |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11
класу загальноосвітніх шкіл., 2019.
№ урок
|
Дата
|
Примітка
|
Тема уроку
|
Урок у НМК
|
Мовний інвентар
|
Комунікативна компетентність
|
Змістові лінії
|
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Зорове
сприйняття
|
Сприймання на слух
|
Усне продукування
|
Писемне продукування
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1
|
|
|
Вступ. Повторення
|
Focus
on Reading
|
spelling,pronunciation,vocabulary reading,
|
grammar,
|
|
|
|
|
Усвідомлення ролі англ. мови у
сучасному світі та свого місця в сучасному мультилінгваль ному середовищі
|
Повторити видо-часові форми дієслова
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2
|
|
|
Англійська мова як мова
міжнародного спілкування
|
Focus on Reading+ Develop Your
Vocabulary
|
to get a qualification, to have an access to, to pass
an exam, mother tongue, examination
preparation, widespread, to require, to study abroad,
language course
|
|
SB ex.5, pp.9-10;
ex.8, pp.11- 12.
WB ex.5, pp.6-7
|
|
SB
ex.6, p.11,
ex.7, p.11
|
WB
ex.5, p.7
|
Ex.8 p. 11-12
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
3
|
|
|
Вивчення англійської мови.
|
Focus on Speaking
|
leisure activities, personality,
timetable, get rusty, private lessons
|
|
SB
ex.1, p.13
|
|
SB ex.2, p.13;
ex.3b, p.14;
ex.4a, p.15;
ex.5, p.16
|
SB
ex. 4c,p.16
|
Teacher’s task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit
1. Being a student – Вже
студент.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4
|
|
|
Учнівська автономія у вивченні
мови
|
Focus on Reading+ Develop Your
vocabulary
|
a resource. A strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable,
precisely, to get exposure, to take responsibilty for, to assist, to attend, to get to know, to join, to
find out
|
Conditionals I and II (Revision)
|
SB ex.2 pp.18-19;
ex.3 p.21; ex.4 p.21,
ex.1, p.22;ex.2, p.22
WB ex.1, p.8,
ex.2a, p.8,ex.3, p.9
|
|
SB
ex.1, p.18;
|
WB
ex.2a, p.9,
ex.4, p.10;
ex.5, p.10
|
Усвідомлення важливості безперервної освіти Усвідомлення важливості пошуку
ефективних навчальних стратегій
|
Розповісти про плани на майбутнє у навчанні.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
5
|
|
|
Підготовка до іспитів
|
Build Up Your
Grammar
|
if, even if, unless
|
|
SB ex.1,2,3,4,5,
pp.23-25
|
|
|
GB
pp.3-14
|
|
Teacher’s task
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
6
|
|
|
Іноземна мова – мова для життя
|
Focus On Listening
|
an assessment, a distraction, a superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear of
|
|
SB
ex.2a, p.26;
ex.3, p.26;
|
SB
ex.4, p.27;
ex.5, p.27;
|
SB
ex.1, p.25;
ex.2b, p.26
|
WB
ex.6, p.11;
ex.7, p.11
|
SB ex.1, p.28.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
7
|
|
|
Ким я буду?
|
Focus On Speaking
|
|
|
SB ex.2, p.29
WB ex.8, p.12
|
|
SB ex.1, p.28.
ex. 3, p.29
|
WB
ex.9, p.12
|
Teacher’s task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
8
|
|
|
Написання нотаток
|
Focus On Writing
|
notes, a paragraph, a flowchart, a listing, a summary
|
|
SB ex.1, p.30;
ex.2a,b,c, p.31;
ex.4,p.32
SB ex.3, p.32;
ex.5, p. 32;
|
|
SB
ex.2, p.30
|
WB
ex.12, p.
14, ex. 13,
pp.15-16
|
ex.5, p. 32;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
9
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
Use Your Skills
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
|
SB ex.1, p.33;
ex.2, p.34;
WB ex.10,p.13,
ex.11, p.13
|
|
SB ex.3, p.34;
ex.4, pp.34-35
|
|
Ex. 4 p. 36
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
10
|
|
|
Активізація мовного і
мовленнєвого матеріалу
ТКР № 1 – Check your English (SB pp. 37-40) Т.О
|
Ex. 1-2 p. 37
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit
2. Make up your mind – Зроби
вибір.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11
|
|
|
Професійні уміння і здібності
людини
|
Focus on
Reading+
Develop
Your
Vocabulary
|
a confidence, an employer, a fee, a founder,
persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted,
isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight into,
to work on a project, a possibility, an occassion, an opportunity, a career,
an employee, to assist,to employ, to occupy, to retire, to succeed
|
Direct
Speech.
Reported
Speech.
Future-in-
the-Past.
|
SB ex. 2,3,4,5,
pp.42-46;
ex.1, p. 47;
ex.2,3, p.48;
WB
ex.1, p.19;
ex.3, p.20
|
Текст «Fill That Gap», pp. 42-44
|
SB
ex.1, p.42;
ex.6, p.46
|
WB
ex.2, p.19;
ex.4, p.21
|
Оцінювання власних здібностей та можливостей в
контексті вибору майбутньої професії
Обговорення важливості емоційного комфорту в майбутній
професії
|
Ex. 2-3 p. 48
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
12
|
|
|
Вимоги працедавців
|
Build Up Your Grammar
|
|
|
SB ex.1, p.49;
ex.2, p.51; ex.3, p.52;
ex.5, p.54,
|
|
SB
ex.4, pp.52-
53
|
SBex.6, p.54
GBpp.15-24
|
|
ex.7, p.55 SBex.6, p.54
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
13
|
|
|
Вибір майбутньої професії
|
Focus On Listening
|
diversity, freedom, a graduate, liberty, appe
aling, renowned,
foundation course, publicly funded, to be well regarded
|
|
SB
ex.3, p.56,
ex.4b, 57
WB ex.5a, p.22
|
SB
ex.2, p.56;
ex.4a, p.57
|
SB
ex.1, p.55.
|
WB
ex. 5b,
p.22; ex.6,
p.23
|
|
Teacher’s task
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
14
|
|
|
Навчання після школи та
закордоном
|
Focus On Speaking
|
definite, suited, constantly, attractive, to hesitate,
an occupation, a generation, stressful, time off, shift work, to work
overtime, an annual bonus, sick pay, status
|
|
SB
ex.3, p.58
WB
ex.7a, p.23
|
|
SB ex.1,2,4,
pp.58-59
WB ex.7b, p.23
|
WB
ex.8,
pp.24-25
|
|
ex.3, p.58
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
15
|
|
|
Написання формального листа
|
Focus On Writing
|
application letter,formal greeting, introductory
paragraph, body paragraph, concluding paragraph, formal
ending
|
|
SB
ex.1, p.59;
ex.3, p.60;
ex.4a, p.62
|
|
|
SB
ex.2, p.60;
ex.4b,
p.62
|
|
Ex. 1-3 p. 63-64
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
16
|
|
|
Мій вибір
|
|
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
SB ex.2, p.63;
ex.3, p.64; ex.5a, p.65;
ex.6a, p.66
WB ex.9, p.25,
ex.10, p.26, ex.12, p.28
|
|
SB
ex.4, p.65,
ex.5b, p.65,
ex.6b, p.66
|
SB
ex.1, p.63
WB
ex.11, p.27
|
|
Ex. 1-2 p. 67-68
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
17
|
|
|
Активізація мовного і
мовленнєвого матеріалу
ТКР № 2 Check your English (SB pp. 67-70) Т.О
|
|
Teacher’s task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 3. Family relationship – Сімейні стосунки.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18
|
|
|
Психологи про родинні стосунки
|
Focus On
Reading
+ Develop
Your
Vocabulary
|
an adolescent, to assault, to blame, to escape, to
interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain,
to resent, inevitable, rebellious, to be grounded, to
be jailed, to run out of, in
order to
|
Conditional
III
|
SB
ex.2,3,
pp.73-75,
ex.1,2, p.77
|
SB тексти
«Teen Terror» p.73;
«George’s Story», p.74
|
SB
ex.1, p.72,
ex.4,6, p.76
|
SB ex.5, p.76
WB ex.1, .32,
ex.2,3,4,
5,6, p.33- 35
|
Обговорення системи цінностей сучасної родини Аналіз впливу конфліктів на
здоров’я людини
|
ex.1b,p.32
ex.5,6, pp.34-35
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
19
|
|
|
Конфлікт поколінь
|
Build Up Your Grammar
|
|
|
SB ex.1, p.78;
ex.2, p.79;
ex.6, p.80
|
|
|
SBex.3,4,5,pp.79-80 GBpp.25-34
|
|
Write down 12 sentence
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
20
|
|
|
Дружна сім’я
|
Focus On Listening
|
an approach, a generation, an intention, a judgment, a negotiation, to annoy, to assume, to overcome, irritating, to bring up
|
|
SB
ex.2, p.81
|
SB
ex.3,4a,
pp.81-82
|
SB
ex.1, p.81;
ex.4b, p. 82
|
WB
ex.7,8,
pp.35-36
|
Teacher’s task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
21
|
|
|
Підтримка в родині
|
Focus On Speaking
|
a community, innocence, a madman, to avoid something, to disturb, to encourage, to overcome, to recognize
|
|
SB
ex.4,5a, pp.83-84
WB ex.9,10, p.37
|
|
SB
ex.1,2,3,
pp.82-84
|
|
Ex. 5b p. 84
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
22
|
|
|
Лист до редактора
|
Focus On Writing
|
a letter to the editor
|
|
SB ex.1, p.85;
ex.3,5, p.87
|
|
SBex. 2,4,
pp.86-87
WB ex.13, 14a, p.39
|
WB
ex.14b,
p.40
|
Ex. 1-2 p. 88
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
23
|
|
|
Родина у моїх поглядах
|
Use Your Skills
|
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
SB ex.1,p.88;
ex.3, p.89;
ex.4, p.90; ex.7, p.91
WB ex.11, p.38
|
|
SB
ex.6,p.90;
ex.8,p.91;
|
SB
ex.2, p.88;
WB
ex.12, p.38.
|
Ex. 1-2 p. 92
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
24
|
|
|
Активізація мовного і
мовленнєвого матеріалу
ТКР №3 Check your English (SB pp. 92-94)
|
|
Teacher’s task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit
4 Eating out – Харчування.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25
|
|
|
Харчування в Києві
|
Focus On Reading+ Develop Your Vocabulary
|
a fixed price,a quality,
abundant,customary, distinctive,garnished, inferior, interior,
minced,relatively,rapidly, dish,meal, made with,range of, stuff with, roast,
bake, served with,vegetarian
|
|
SB ex.2,3, pp. 96-98;
ex.5, p.99,
ex.1,2,3; pp.100-101
WB ex.1,2,3a, pp.43-45
|
SB
Текст
‘Eating Out
in Kyiv’
|
SB
ex.1, p.96
|
WB
ex.3b, p.45;
ex.4,5, pp.46-47
|
Висловлення власної думки щодо закладів громадського харчування та корисності раціонального харчування
|
Ex. 2-3 p.
100
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
26
|
|
|
Система громадського харчування
|
Build Up Your Grammar
|
|
Reported Speech
|
SB
ex.1, p.102
|
|
SB
ex.3,p102;
|
SB ex.2,
p.102
GBpp.35-45
|
Ex. 4 p. 102-103
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
27
|
|
|
Типи закладів харчування
Т.О
|
Focus On Listening
|
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked
|
|
SB ex.4a, p.105
WB ex.6, p. 48
|
SB
ex.2a,3a,
p.104
|
SB
ex.1, p.103;
ex.2b, p.104
|
SBex.3b, 4b,p.105
WB ex.7, p.49
|
Teacher’s
task
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
28
|
|
|
Котроль Письма
|
|
|
|
SBex.2, p.106;
WB
ex.9a, p.50
|
|
SBex.1, p.106;
ex.3, p.107,
WB
ex. 8, p.49
|
WB
ex.9b, p.50
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
29
|
|
|
Котроль аудіювання
|
|
an assessment report, a proposal report, a survey
report, an introduction, a body, a conclusion
|
|
|
Teacher’s task
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
30
|
|
|
Котроль Читання
|
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу
|
|
SB ex.1a, p.112;
ex.3a, p.113
WB ex.10a, p.51;
ex.11, p.52
|
|
SB ex.2,p.113;
ex.3b,p.113;
ex.4, p.114 ex.5,p.114
|
SB ex.6,p.114
WB
ex.10b, p.51
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
31
|
|
|
Котроль Говоріння
|
|
|
|
|
|
Teacher’s task
|
|
SB
ex.4, p.107
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Комментарии
Отправить комментарий