Календарно-тематичне планування уроків англійської
мови у 2 класі на І семестр
За підручником О.Д. Карп’юк. Англійська мова. - Тернопіль: Видавництво «Астон», 2012. 2 години на тиждень
За підручником О.Д. Карп’юк. Англійська мова. - Тернопіль: Видавництво «Астон», 2012. 2 години на тиждень
Програма: ,,Навчальна програма з іноземних мов для
загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих
шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи”. Видавничий дім “Освіта ,2012 р.
шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи”. Видавничий дім “Освіта ,2012 р.
№
уроку
|
Примітка
|
Дата
|
Тема уроку |
Фонетичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Говоріння
|
Читання |
Аудіювання
|
Письмо |
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексич-ний матеріал
|
Розмовні структури
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1. Знайомство з новими друзями. Unit 1. Meet New Friends. (9 год.)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.
|
Повторення
|
Літери алфавіту
|
Sing the song, choose and
match
|
Впр. 1, с. 4
Доріжка 1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.
|
Англійська – це легко!
|
Verbs
|
English is easy, stand on
your feet
|
Впр. 1, с. 6
Доріжка 2
|
Впр. 3, с. 7
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.
|
Знайомство
|
h /h/
|
Harry
|
What is your name? My name
is …
Nice to meet you!
Впр. 2, с. 9
|
Впр. 3, с. 9
Доріжка 3
|
Впр. 4, с. 9
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.
|
Знайомство
|
a /ᴂ/
|
Are you…? Yes, I am/No, I am
not.
Впр. 2, с. 11
|
Впр. 3, с. 11
Доріжка 4
|
Впр. 4, с. 11
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5.
|
Мої друзі
|
v /v/
|
How are you? I am fine,
thank you.
Впр. 1, с. 12
|
Впр.2,с. 13
|
Впр. 3, с. 11
Доріжка 5
|
Впр. 3, с. 13
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6.
|
Знайомтеся – це мої друзі!
|
i /i/
|
Pronounce
|
Parrot
|
He is my friend. She is my
sister.
Впр. 2, с. 14
Впр. 3, с. 15
|
Впр.4,с. 15
|
Впр. 1, с. 14
Доріжка 6
|
Впр. 5, с. 15
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
7.
|
Привітання
|
a /ᴂ/
|
Is he Bill?No, he is not.
Впр. 2-3, с. 16
Впр. 4, с. 17
|
Впр.5,с. 17
|
Впр. 1, с. 16
Доріжка 7
|
Впр. 6, с. 17
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8.
|
Я та мої друзі
|
o /ᴐ/, x /ks/
|
Your turn
OK
|
Впр. 2, с. 9
|
Впр.3,с. 19
|
Впр. 1, с. 18
Доріжка 8
|
Впр. 4, с. 19
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9.
|
Тепер ти можеш!
|
h /h/, a /ᴂ/,
v /v/, i /i/,
o /ᴐ/, x /ks/
|
Впр. 1, с. 20
Впр. 3-5, с. 21
|
Впр.4,с. 21
|
Впр. 1, с. 4
Доріжка 9
|
My Friend
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№
уроку
|
Примітка |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматич-ний
матеріал
|
Говоріння
|
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексич-ний матеріал
|
Розмовні структури
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Моя сім’я. Unit 2. Meet My Family. (7 год.)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10.
|
Знайомтеся – моя сім’я
|
th / /
|
Mammy
Daddy
|
Here’s my…
Meet my…
Впр. 3, с. 23
|
Впр.4,с. 23
|
Впр. 1-2,с. 22
Доріжка 10
|
Впр. 5, с. 23
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11.
|
Моя сім’я
|
e /e/
|
Is this your sister? No, she is not.
Впр.2-3,с. 24
|
Впр.5,с. 25
|
Впр. 1, с. 24
Впр. 4, с. 25
Доріжка 11
|
Впр. 6, с. 25
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12.
|
Мої дідусь та бабуся
|
u /Λ/
|
Grandfather
Grandmother
|
This is my…
Впр. 3, с. 26
Впр. 4, с. 27
|
Впр.5,с. 27
|
Впр. 2, с. 26
Доріжка 12
|
Впр. 6, с. 27
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13.
|
Моя родина
|
ck /k/
|
How is your sister? She is
fine, thank you
Впр. 2, с. 28
|
Впр.4,с. 29
|
Впр. 1, с. 28
Впр. 3, с. 29
Доріжка 13
|
Впр. 5, с. 29
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14.
|
Скільки тобі років?
|
/hi:/, /ʃi:/
|
Pronounce (he/she)
|
How old are you? I am …
|
Впр.3,с. 31
|
Впр. 1, с. 30
Впр. 2, с. 31
Доріжка 14
|
Впр. 4, с. 31
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15.
|
День народження
|
How old is he? He is ...
Впр.1-2,с. 32
Впр. 3, с. 33
|
Впр.4,с. 33
|
Пісня “Happy Birtday to You”
Доріжка 15
|
Впр. 5, с. 33
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16.
|
Тепер ти можеш!
|
th / /, e /e/,
u /Λ/, ck /k/, /hi:/, /ʃi:/
|
Впр.1-2,с. 34
Впр. 4-6, с. 35
|
Впр.3,с. 34
|
Доріжка 16
|
My Family
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№
уроку
|
Примітка
|
Дата |
Тема уроку
|
Фонетичний
матеріал
|
Граматич-ний
матеріал
|
Говоріння
|
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексич-ний матеріал
|
Розмовні структури
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3. Це моя школа. Unit 3. This is My School. (8 год.)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17.
|
Школа
|
a /ei/
|
Pupil, pupils, classroom
|
I am your new teacher.
Впр. 4, с. 37
|
Впр.5,с. 37
|
Впр. 2-3, с.46
Доріжка 17
|
Впр. 6, с. 37
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18.
|
У школі
|
i, y /ai/
|
Is it a cat? No, it is not.
Впр. 1, с.38
Впр. 3, с.39
|
Впр.4,с. 39
|
Впр. 2, с. 39
Доріжка 18
|
Впр. 5, с. 39
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19.
|
Шкільні речі
|
oo /u/, /u:/
|
Blackboard, computer, desk,
CD, CD player, bookcase
|
It is a …
This is a…
Впр. 2, с. 40
Впр. 3, с. 41
|
Впр.4,с. 41
|
Впр. 1, с. 40
Доріжка 19
|
Впр. 5, с. 41
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20.
|
Шкільні речі
|
u /ju:/, er /ә/
|
This/that
|
Eraser, ruler, copybook,
sharpener, bookshelf
|
What is that? That is a pen.
Впр. 4, с. 43
|
Впр.5,с. 43
|
Впр. 2, с. 42
Доріжка 20
|
Впр. 6, с. 43
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
21.
|
Мої речі
|
o /әu/, sh /ʃ/
|
Proposition of place
(on/in/under)
|
My copybook is in my bag.
Впр. 3, с. 44
Впр. 4, с. 45
|
Впр.5,с. 45
|
Впр. 2, с. 44
Доріжка 21
|
Впр. 6, с. 45
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22.
|
Мої речі
|
wh /w/
|
What, where
|
Where is my pencil-case?
Впр. 2, с. 46
Впр. 3, с. 47
|
Впр.5,с. 47
|
Впр. 4, с. 47
Доріжка 22
|
Впр. 6, с. 47
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23.
|
Шкільні справи
|
ch /tʃ/
|
Numerals
(11-20)
|
Open your copybooks.
Впр. 2, с. 48
|
Впр. 3, с. 49
Доріжка 23
|
Впр. 5, с. 49
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24.
|
Тепер ти можеш!
|
a /ei/, i, y /ai/, oo /u/, /u:/, u /ju:/, er /ә/, o /әu/, sh /ʃ/, wh /w/,ch /tʃ/
|
Впр. 1-2, с. 50
Впр. 4-5, с. 51
|
Впр. 3, с. 50
Доріжка 24
|
My School
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№
уроку
|
Примітка
|
Дата
|
Тема уроку |
Фонетичний матеріал
|
Граматич-ний
матеріал
|
Говоріння
|
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексич-ний
матеріал
|
Розмовні структури
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4. Новорічні свята. Unit 4. Merry
Christmas. (8 год.)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25.
|
Природа взимку
|
ar /ἀ:/, ow /әu/
|
Park, snow, tree
|
The tree is white. The trees
are white.
Впр.2,с. 52
|
Впр.5,с. 53
|
Впр. 3, с. 52
Впр. 4, с. 53
Доріжка 25
|
Впр. 6, с. 53
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26.
|
Зимові розваги
|
-y /i/
|
Pronounce (we/they)
|
Old, new, happy, sad, a
snowman, funny clown
|
Впр.3,с. 55
|
Впр.4,с. 55
|
Впр. 1-2, с.54
Доріжка 26
|
Впр. 5, с. 55
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
27.
|
Різдвяні декорації
|
ee, ea /i:/
|
Santa Claus, Christmas
decoration, bell,decorate, Christmas tree
|
Look at…
Впр.3,с. 57
|
Впр.4,с. 57
|
Впр. 1-2, с.56
Доріжка 27
|
Впр. 5, с. 57
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28.
|
Кольори
|
Colour, grey
|
My favourite colour is …
Впр.3-4,с. 59
|
Впр. 1-2, с.58
Доріжка 28
|
Впр. 5, с. 59
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29.
|
Різдвяні декорації
|
or /ᴐ:/
|
Adverb (for)
|
Stocking, Christmas card,
picture
|
My Christmas card for granny
Впр.3-4,
с.60-61
|
Впр.5,с. 61
|
Впр. 1-2, с.60
Доріжка 29
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30.
|
Щасливого Різдва!
|
y /j/
|
Merry Christmas!
Впр.2,с. 62
|
Впр.4,с. 63
|
Впр. 3, с.63
Доріжка 30
|
Впр. 5, с. 63
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31.
|
Святкові розваги
|
ng /Ƞ/
|
Let’s have fun!
Впр.3,с. 64
|
Впр.4,с. 65
|
Впр. 1-2, с.64
Доріжка 31
|
Впр. 5, с. 65
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32.
|
Тепер ти можеш!
|
ar /ἀ:/, ow /әu/, -y /i/, ee, ea /i:/, or /ᴐ:/, y /j/, ng /Ƞ/
|
Впр.1-3,
с.66-67
|
Доріжка 32
|
Впр. 4, с. 67
|
My Presents
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Календарно-тематичне
планування уроків англійської мови у 2
класі на ІІ семестр
За підручником О.Д. Карп’юк. Англійська мова. -
Тернопіль: Видавництво «Астон», 2012. 2 години на тиждень
Програма: ,,Навчальна програма з
іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл
із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи”. Видавничий дім “Освіта ,2012 р.
№
|
Примітка
|
Дата
|
Тема
|
Лексика
|
Граматика
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Домашнє
завдання
|
|
II семестр Іграшки Unit 5. Let’s Play
|
|||||||||||
33
|
|
11.01
|
Мій ляльковий
будинок
|
Ball,
bed, doll, house
|
Присвійний відмінок іменників
|
Впр.1,4, с.68-69
|
Впр. 1, 2, с. 68
|
Впр. 3, с. 69
Гра «Продовж»
|
РЗ, с.52
|
РЗ, с.53
|
|
34
|
|
14.01
|
Чиї це іграшки?
|
Girl, boy, car, train, plane, robot
|
Означений артикль
|
Впр.1,4, с.70-71
|
Song “This is a doll”
|
Впр. 2, с.70
|
Впр. 1, 2 с.54/РЗ
|
РЗ, с.54, впр. 3
|
|
35
|
|
18.01
|
Одяг моєї ляльки
|
My, his, her, birthday,
shoes, sweater, raincoat
|
Присвійні займенники
|
Впр.3,4, с.73
|
в. 1, с.72; Song “My Doll”
|
Гра «Чиї це
іграшки?»
|
Впр. 1-3, с.55, 56
|
РЗ, с.56, впр. 3
|
|
36
|
|
21.01
|
Який чудовий
подарунок!
|
Lovely, big, small, funny, nice
|
Прикметники
|
Впр.3, с.75
|
Guessing game
|
Short
dialogues
|
Впр. 1, 2, с.57
|
РЗ, с.57, впр. 3
|
|
37
|
|
25.01
|
Подарунки
на день
народження
|
Birthday
party, cake, toy-box, teddy-bear
|
Наказові речення
|
Впр.1,4, с.76-77
|
Гра «Відгадай»
|
Впр. 1, 2,
с. 76, 77
|
Вітальна листівка
|
РЗ, с.58, впр. 1, 2
|
|
38
|
|
28.01
|
Що я вмію
та чого не вмію
|
Fish,
frog, chimp, climb, fly, jump, swim,
run
|
Модальне дієслово can
|
Впр.1,4, с.78-79
|
Song, p. 79
|
Гра
«Я це вмію»
|
РЗ, с.59,
впр. 1, 2
|
РЗ, с.59, впр. 3
|
|
39
|
|
01.02
|
А ти вмієш?
|
ЛО уроку, с.80, 81
|
Запитання з can
|
Впр.4, с.81
|
Ex.1 , p.80;
rhyme;
short dialogues
|
Short
dialogues
|
Впр. 5 , с.81;
РЗ, с.60
|
РЗ, с.61, впр. 3
|
|
40
|
|
04.02
|
Контрольна робота
|
||||||||
41
|
|
08.02
|
Тепер ти можеш...
|
ЛО попередніх уроків
|
Граматика теми
|
Впр. 3, с.83
|
Poem “Pam’s Birthday”
|
1, 2, с.82,
впр. 4, с.83
|
Впр. 1-2, с.62/РЗ
|
РЗ, с.63
|
|
Зовнішність Unit
6. I
Have Got Two Eyes!
|
|||||||||||
42
|
|
11.02
|
У мене є нова
іграшка
|
ЛО уроку,с. 84 - 85
|
I have got…
|
Впр. 1, 5, с.84, 85
|
Rhyme, p. 85
|
Короткі діалоги
|
РЗ, с.64,
впр. 1, 2
|
РЗ, с.64, впр. 3
|
|
43
|
|
15.02
|
Моє обличчя
|
Hair, eye, ear, face, nose, mouth
|
My doll has got…
|
Впр.5, с.87
|
Опис ляльки
|
Розповідь про друга
|
в.1, 2, с.65,
РЗ
|
РЗ, с.65, впр.3
|
|
44
|
|
18.02
|
Розкажи
про іграшку
|
ЛО уроку, с. 88, 89
|
It has (not) got
|
Впр. 1, 4, с. 88, 89
|
Гра «Відгадай»
|
Впр. 3, с. 89
|
Впр. 1, 2,
с. 66/РЗ
|
Впр. 3, с. 66
|
|
45
|
|
22.02
|
Частини тіла
|
ЛО уроку,
с. 90
|
Look at…
|
Впр.5, с.91
|
Rhyme “I’ve got two eyes”
|
Опис
ляльки
|
Впр.1, 2, с.67
|
РЗ, с.67, впр. 3
|
|
46
|
|
25.02
|
Що вміють
мої іграшки
|
To talk, to walk, a neck, a head
|
Can you..?
|
Впр.3, 4, с.93
|
Впр. 1, 2, с. 92
|
Короткі діалоги за ситуацією
|
Впр.1, 2, с.68
|
РЗ, с.69, впр. 3
|
|
47
|
|
29.02
|
Це - моє
чудовисько
|
Monster, finger, toe, etc.
|
Наказові речення
|
Впр.4, с.95
|
Впр.1, с.94,
Song “Monster Rap”
|
Опис чудовиська,
с. 95, впр. 3
|
Впр. 1, 2, с. 70/РЗ
|
РЗ, с.71, впр. 4
|
|
48
|
|
01.03
|
Урок розвитку діалогічного мовлення
|
ЛО попередніх уроків
|
Граматика теми
|
Впр.3, с.97
|
Короткі діалоги за ситуацією
|
Guessing game
|
Впр. 1-3, с. 72, 73
|
РЗ, с.73
|
|
Тварини навколо нас Unit 7. Pets and Animals
|
|||||||||||
49
|
|
04.03
|
Мої домашні улюбленці
|
ЛО уроку,
с. 98
|
Have you got a pet?
|
Впр. 2, 5, с. 98, 99
|
Song “Have You Got a Pet?”, p. 99;
ex.2. p. 98
|
Впр.3, с.99;
короткі діалоги за ситуацією
|
Впр.1, 2,
с.74, 75/РЗ
|
РЗ, с.3, с. 75
|
|
50
|
|
10.03
|
Розкажи про свого улюбленця
|
ЛО уроку,
с. 100
|
Прикметники
|
Впр.5, с. 101
|
Впр. 4, с.101
|
Опис улюбленців
|
Впр.1, с.76
|
РЗ, с.76, впр. 2, 3
|
|
51
|
|
12.03
|
Дикі тварини
|
ЛО уроку,
с. 102
|
Спеціальні запитання
|
Впр.5, с.103
|
Впр. 3, с.102
|
Гра «Відгадай»
|
Впр.1, 2, с.77
|
РЗ, с. 77, впр. 3
|
|
52
|
|
14.03
|
Що можуть тварини
|
ЛО уроку,
с. 104
|
Спеціальні запитання
|
Впр.4, с.105
|
Ex. 1, p. 104;
short dialogues,
p. 105
|
Guessing game
|
Впр. 1, 2, с. 78/РЗ
|
Впр. 3,
с. 79/РЗ
|
|
53
|
|
17.03
|
Тварини у зоопарку
|
Strong, fat, angry, beautiful
|
Прикметники.
Заперечні речення
|
Text “in the Zoo”, p.107
|
Впр. 2, с.106
|
Впр.3, с.107
|
Впр.1, 2, с.80
|
Впр. 3,
с. 81/РЗ
|
|
54
|
|
21.03
|
Контрольна робота
|
||||||||
55
|
|
24.03
|
У зоопарку
|
ЛО уроку,
с. 108-110
|
Граматика теми
|
Впр. 3, с.108
|
Впр.1, с.108
|
Впр.2, с.108;
впр.3-5, с.111
|
РЗ, с.82-85
|
Текст, с.110
|
|
Пори року Unit 8. My Favourite Season
|
|||||||||||
56
|
|
04.04
|
Погода
|
Park, tree, flower, snow
|
Прислівники
|
Впр.5, с.113
|
Впр. 2, с. 112
|
Опис погоди
|
Впр. 1, 2,
с. 86/РЗ
|
РЗ, с.86, впр. 3
|
|
57
|
|
07.04
|
Розваги у
погану погоду
|
ЛО уроку,
с. 54 – 55
|
Множина іменників
|
Text “In the Park”, p. 115
|
Впр. 2, с. 114
|
Впр. 3, с. 115
|
Впр.1, 2,
с. 87-88/РЗ
|
РЗ, впр.3,
с. 88
|
|
58
|
|
11.04
|
Дні тижня
|
ЛО уроку, с. 116
|
Can you..?
|
Впр.4, с. 117
|
Rhyme “Every day”, p. 117, ex. 3
|
Короткі
діалоги за ситуацією
|
Впр. 1,
с. 89
|
РЗ, с.89, впр. 2
|
|
59
|
|
14.04
|
Пори року
|
ЛО уроку,
с. 118
|
Прикметники
|
Впр.4, с.119
|
Впр. 2, с. 118
|
Guessing game
|
с. 90, 91/РЗ
|
Впр. 2,
с. 91/РЗ
|
|
60
|
|
18.04
|
Улюблена пора року
|
ЛО уроку,
с.120-123
|
Питальні речення
|
Впр.4, с. 121
|
Song “Season Mix”, p. 123
|
Опис пори року
|
Впр.1, 2,
с. 91/РЗ
|
Впр. 1-3,
с. 92, 93/РЗ
|
|
61
|
|
21.04
|
Відпочинок влітку
|
ЛО уроку, с. 124-125
|
Can you..?
|
Впр.2, 3,
с. 124, 125
|
Впр. 1, с. 124; song “We Love Summer’ p, 125
|
Гра «Відгадай»
|
Впр.1-3,
с. 94/РЗ
|
РЗ, с. 95, впр.
4
|
|
62
|
|
25.04
|
Погода.
|
ЛО уроку,с.
126-127
|
Let’s
|
С.126-127
|
It is sunny. It is hot. It is raining. Go
out, go home, watch TV
|
Описувати погоду за вікном
|
|
|
63
|
|
28.04
|
Коли йде сніг?
|
ЛО уроку , с.
128-129
|
It is…..
|
С. 128-129
|
It is windy. It is snowing. It is cold.
Island, magic
|
Розповідати про зиму
|
Вірш “Close your
eyes”
|
Слова з буквосполученням ck
|
64
|
|
05.05
|
Сезони.
|
ЛО уроку , с.
130-131
|
Do you like…? Yes I do/ No I do not, I do not like
|
С. 130-131
|
Season, autumn, winter, spring, summer
|
Давати відповіді на питання
|
Вірш “Spring is
green”
|
Слова з буквосполученням ng
|
65
|
|
12.05
|
Пори року.
|
ЛО уроку , с.
132-134
|
Повторення
|
с.132-134
|
Лексика уроку
|
Вести діалог-розпитування
|
Пісня “We’re on our summer holidays”
|
|
66
|
|
16.05
|
Контроль аудіювання
|
67
|
|
19.05
|
Контроль читання
|
68
|
|
23.05
|
Контроль письма
|
69
|
|
26.05
|
Контроль говоріння
|
70
|
|
27.05
|
Узагальнення вивченого начального матеріалу за II семестр. Перегляд англомовних мультфільмів
|
Комментарии
Отправить комментарий