Календарне планування англійська мова 2 клас


Календарно-тематичне планування уроків англійської мови  у 2 класі на І семестр
За підручником О.Д. Карп’юк. Англійська мова. - Тернопіль: Видавництво «Астон», 2012. 2 години на тиждень
Програма: ,,Навчальна програма з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих
шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи”. Видавничий дім “Освіта  ,2012 р.

уроку


Примітка


Дата


Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал
Говоріння


Читання



Аудіювання


Письмо

Домашнє завдання
Лексич-ний матеріал
Розмовні структури



Тема 1. Знайомство з новими друзями. Unit 1. Meet New Friends. (9 год.)

1.


Повторення
Літери алфавіту


Sing the song, choose and match

Впр. 1, с. 4
Доріжка 1



2.


Англійська – це легко!

Verbs


English is easy, stand on your feet

Впр. 1, с. 6
Доріжка 2
Впр. 3, с. 7


3.


Знайомство
h /h/

Harry
What is your name? My name is …
Nice to meet you!
Впр. 2, с. 9

Впр. 3, с. 9
Доріжка 3
Впр. 4, с. 9


4.


Знайомство
a /ᴂ/


Are you…? Yes, I am/No, I am not.
Впр. 2, с. 11

Впр. 3, с. 11
Доріжка 4
Впр. 4, с. 11


5.


Мої друзі
v /v/


How are you? I am fine, thank you.
Впр. 1, с. 12
Впр.2,с. 13
Впр. 3, с. 11
Доріжка 5
Впр. 3, с. 13


6.


Знайомтеся – це мої друзі!
i /i/
Pronounce

Parrot

He is my friend. She is my sister.
Впр. 2, с. 14
Впр. 3, с. 15
Впр.4,с. 15
Впр. 1, с. 14
Доріжка 6
Впр. 5, с. 15


7.


Привітання
a /ᴂ/


Is he Bill?No, he is not.
Впр. 2-3, с. 16
Впр. 4, с. 17
Впр.5,с. 17
Впр. 1, с. 16
Доріжка 7
Впр. 6, с. 17


8.


Я та мої друзі
o /ᴐ/, x /ks/

Your turn
OK
Впр. 2, с. 9
Впр.3,с. 19
Впр. 1, с. 18
Доріжка 8
Впр. 4, с. 19


9.


Тепер ти можеш!
h /h/, a /ᴂ/,
v /v/, i /i/,
o /ᴐ/, x /ks/


Впр. 1, с. 20
Впр. 3-5, с. 21
Впр.4,с. 21
Впр. 1, с. 4
Доріжка 9

My Friend

уроку

Примітка

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал
Граматич-ний матеріал
Говоріння
Читання

Аудіювання
Письмо
Домашнє завдання
Лексич-ний матеріал
Розмовні структури





Тема 2. Моя сім’я. Unit 2. Meet My Family. (7 год.)

10.


Знайомтеся – моя сім’я
th /  /

Mammy
Daddy
Here’s my…
Meet my…
Впр. 3, с. 23

Впр.4,с. 23
Впр. 1-2,с. 22
Доріжка 10
Впр. 5, с. 23


11.


Моя сім’я
e /e/


Is this your sister? No, she is not.
Впр.2-3,с. 24

Впр.5,с. 25
Впр. 1, с. 24
Впр. 4, с. 25
Доріжка 11
Впр. 6, с. 25


12.


Мої дідусь та бабуся
u /Λ/

Grandfather
Grandmother
This is my…
Впр. 3, с. 26
Впр. 4, с. 27

Впр.5,с. 27
Впр. 2, с. 26
Доріжка 12
Впр. 6, с. 27


13.


Моя родина
ck /k/


How is your sister? She is fine, thank you
Впр. 2, с. 28

Впр.4,с. 29
Впр. 1, с. 28
Впр. 3, с. 29
Доріжка 13
Впр. 5, с. 29


14.


Скільки тобі років?
/hi:/, /ʃi:/
Pronounce (he/she)

How old are you? I am …
Впр.3,с. 31
Впр. 1, с. 30
Впр. 2, с. 31
Доріжка 14
Впр. 4, с. 31


15.


День народження



How old is he? He is ...
Впр.1-2,с. 32
Впр. 3, с. 33

Впр.4,с. 33
Пісня “Happy Birtday to You
Доріжка 15
Впр. 5, с. 33


16.


Тепер ти можеш!
th /  /, e /e/,
u /Λ/, ck /k/, /hi:/, /ʃi:/


Впр.1-2,с. 34
Впр. 4-6, с. 35
Впр.3,с. 34
 Доріжка 16

My Family

уроку


Примітка
 
Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал
Граматич-ний матеріал
Говоріння
Читання

Аудіювання
   Письмо
Домашнє завдання
Лексич-ний матеріал
Розмовні структури





Тема 3. Це моя школа. Unit 3. This is My School. (8 год.)
17.


Школа

a /ei/

Pupil, pupils, classroom
I am your new teacher.
Впр. 4, с. 37

Впр.5,с. 37
Впр. 2-3, с.46
Доріжка 17
Впр. 6, с. 37

18.


У школі

i, y /ai/


Is it a cat? No, it is not.
Впр. 1, с.38
Впр. 3, с.39

Впр.4,с. 39
Впр. 2, с. 39
Доріжка 18
Впр. 5, с. 39

19.


Шкільні речі
oo /u/, /u:/

Blackboard, computer, desk, CD, CD player, bookcase
It is a …
This is a…
Впр. 2, с. 40
Впр. 3, с. 41

Впр.4,с. 41
Впр. 1, с. 40
Доріжка 19
Впр. 5, с. 41

20.


Шкільні речі
u /ju:/, er /ә/
This/that
Eraser, ruler, copybook, sharpener, bookshelf
What is that? That is a pen.
Впр. 4, с. 43
Впр.5,с. 43
Впр. 2, с. 42
Доріжка 20
Впр. 6, с. 43

21.


Мої речі
o /әu/, sh /ʃ/
Proposition of place (on/in/under)

My copybook is in my bag.
Впр. 3, с. 44
Впр. 4, с. 45
Впр.5,с. 45
Впр. 2, с. 44
Доріжка 21
Впр. 6, с. 45

22.


Мої речі
wh /w/

What, where
Where is my pencil-case?
Впр. 2, с. 46
Впр. 3, с. 47
Впр.5,с. 47
Впр. 4, с. 47
Доріжка 22
Впр. 6, с. 47

23.


Шкільні справи
ch /tʃ/
Numerals
 (11-20)

Open your copybooks.
Впр. 2, с. 48


Впр. 3, с. 49
Доріжка 23
Впр. 5, с. 49

24.


Тепер ти можеш!
a /ei/, i, y /ai/, oo /u/, /u:/, u /ju:/, er /ә/, ou/, sh /ʃ/, wh /w/,ch /tʃ/  


Впр. 1-2, с. 50
Впр. 4-5, с. 51



 Впр. 3, с. 50
Доріжка 24

My School

уроку


Примітка




Дата


Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматич-ний матеріал
Говоріння
 Читання

Аудіювання
   Письмо
Домашнє завдання
Лексич-ний матеріал
Розмовні структури





Тема 4. Новорічні свята. Unit 4. Merry Christmas. (8 год.)
25.


Природа взимку
ar /ἀ:/, ow /әu/

Park, snow, tree
The tree is white. The trees are white.
Впр.2,с. 52

Впр.5,с. 53
Впр. 3, с. 52
Впр. 4, с. 53
Доріжка 25
Впр. 6, с. 53

26.


Зимові розваги
-y /i/
Pronounce (we/they)
Old, new, happy, sad, a snowman, funny clown


Впр.3,с. 55
Впр.4,с. 55
Впр. 1-2, с.54
Доріжка 26
Впр. 5, с. 55

27.


Різдвяні декорації
ee, ea /i:/

Santa Claus, Christmas decoration, bell,decorate, Christmas tree
Look at…
Впр.3,с. 57
Впр.4,с. 57
Впр. 1-2, с.56
Доріжка 27
Впр. 5, с. 57

28.


Кольори


Colour, grey
My favourite colour is …
Впр.3-4,с. 59


Впр. 1-2, с.58
Доріжка 28
Впр. 5, с. 59

29.


Різдвяні декорації
or /ᴐ:/
Adverb (for)
Stocking, Christmas card, picture
My Christmas card for granny
Впр.3-4,
с.60-61

Впр.5,с. 61
Впр. 1-2, с.60
Доріжка 29


30.


Щасливого Різдва!
y /j/


Merry Christmas!
Впр.2,с. 62

Впр.4,с. 63
Впр. 3, с.63
Доріжка 30
Впр. 5, с. 63

31.


Святкові розваги
ng /Ƞ/


Lets have fun!
Впр.3,с. 64

Впр.4,с. 65
Впр. 1-2, с.64
Доріжка 31
Впр. 5, с. 65

32.


Тепер ти можеш!
ar /:/, owu/, -y /i/, ee, ea /i:/, or /:/, y /j/, ng /Ƞ/ 


Впр.1-3,
с.66-67

 Доріжка 32
Впр. 4, с. 67
My Presents


Календарно-тематичне планування уроків англійської мови  у 2 класі на ІІ семестр
За підручником О.Д. Карп’юк. Англійська мова. - Тернопіль: Видавництво «Астон», 2012. 2 години на тиждень

Програма: ,,Навчальна програма з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи”. Видавничий дім “Освіта  ,2012 р.

Примітка
Дата

Тема

Лексика
Граматика
Читання
Аудіювання
Мовлення
Письмо

Домашнє
завдання
II семестр                           Іграшки       Unit 5.  Let’s Play

33



11.01
Мій ляльковий
будинок
Ball, bed, doll, house
Присвійний відмінок іменників
Впр.1,4, с.68-69
Впр. 1, 2, с. 68
Впр. 3, с. 69
Гра «Продовж»
РЗ, с.52
РЗ, с.53

34



14.01
Чиї це іграшки?
Girl, boy, car, train, plane, robot
Означений артикль
Впр.1,4, с.70-71
Song “This is a doll”
Впр. 2, с.70
Впр. 1, 2 с.54/РЗ
РЗ, с.54, впр. 3

35



18.01

Одяг моєї ляльки
My, his, her, birthday, shoes, sweater, raincoat

Присвійні займенники
Впр.3,4, с.73
в. 1, с.72; SongMy Doll
Гра «Чиї це
іграшки?»
Впр. 1-3, с.55, 56
РЗ, с.56, впр. 3

36



21.01
Який чудовий
подарунок!
Lovely, big, small, funny, nice

Прикметники

Впр.3, с.75
Guessing game

Short dialogues
Впр. 1, 2, с.57
РЗ, с.57, впр. 3

37



25.01
Подарунки
на день
народження
Birthday party, cake, toy-box, teddy-bear

Наказові речення
Впр.1,4, с.76-77
Гра «Відгадай»
Впр. 1, 2,
с. 76, 77
Вітальна листівка
РЗ, с.58, впр. 1, 2

38




28.01

Що я вмію
та чого не вмію
Fish, frog, chimp,  climb, fly, jump, swim, run

Модальне дієслово can
Впр.1,4, с.78-79
Song, p. 79

Гра
 «Я це вмію»
РЗ, с.59,
 впр. 1, 2
РЗ, с.59, впр. 3

39



01.02

А ти вмієш?

ЛО уроку, с.80, 81

Запитання з can

Впр.4, с.81
Ex.1 , p.80;
rhyme;
short dialogues

Short dialogues
Впр. 5 , с.81;
 РЗ, с.60
РЗ, с.61, впр. 3
40

04.02



Контрольна робота

41



08.02


Тепер ти можеш...

ЛО попередніх уроків
Граматика теми
Впр. 3, с.83
Poem “Pam’s Birthday”
1, 2, с.82,
впр. 4, с.83
Впр. 1-2, с.62/РЗ
РЗ, с.63

Зовнішність        Unit 6. I Have Got Two Eyes!






42





11.02


У мене є нова
іграшка
ЛО уроку,с. 84 - 85

I have got…
Впр. 1, 5, с.84, 85
Rhyme, p. 85
Короткі діалоги
РЗ, с.64,
впр. 1, 2
РЗ, с.64, впр. 3





43





15.02





Моє обличчя
Hair, eye, ear, face, nose, mouth
My doll has got…
Впр.5, с.87
Опис ляльки
Розповідь про друга
в.1, 2, с.65,
РЗ
РЗ, с.65, впр.3

44



18.02
Розкажи
про іграш­ку
ЛО уроку, с. 88, 89
It has (not) got
Впр. 1, 4, с. 88, 89
Гра «Відгадай»
Впр. 3, с. 89
Впр. 1, 2,
с. 66/РЗ
Впр. 3, с. 66

45



22.02

Частини тіла
ЛО уроку,
с. 90




Look at
Впр.5, с.91
Rhyme “I’ve got two eyes”
Опис ляльки
Впр.1, 2, с.67
РЗ, с.67, впр. 3

46



25.02
Що вміють
мої іграшки
To talk, to walk, a neck, a head
Can you..?
Впр.3, 4,  с.93
Впр. 1, 2, с. 92
Короткі діалоги за ситуацією
Впр.1, 2,  с.68
РЗ, с.69, впр. 3

47



29.02

Це - моє
чудовись­ко

Monster, finger, toe, etc.

Наказові речення

Впр.4, с.95
Впр.1, с.94,
SongMonster Rap”
Опис чудовиська,
с. 95, впр. 3
Впр. 1, 2, с. 70/РЗ

РЗ, с.71, впр. 4

48



01.03
Урок розвитку діалогічного мовлення
ЛО попередніх уроків

Граматика теми
Впр.3, с.97
Короткі діалоги за ситуацією
Guessing game

Впр. 1-3, с. 72, 73

РЗ, с.73
Тварини навколо нас                    Unit 7. Pets and Animals

49



04.03

Мої домашні улюбленці

ЛО уроку,
с. 98

Have you got a pet?

Впр. 2, 5, с. 98, 99

Song “Have You Got a Pet?”, p. 99; ex.2. p. 98

Впр.3, с.99;
короткі діалоги за ситуацією

Впр.1, 2,  
с.74, 75/РЗ


РЗ, с.3, с. 75

50



10.03

Розкажи про свого улюбленця

ЛО уроку,
с. 100

Прикметники
Впр.5, с. 101
Впр. 4, с.101
Опис улюбленців
Впр.1, с.76

РЗ, с.76, впр. 2, 3


51





12.03


Дикі тварини

ЛО уроку,
с. 102
Спеціальні запитання
Впр.5, с.103
Впр. 3, с.102


Гра «Відгадай»

Впр.1, 2, с.77

РЗ, с. 77, впр. 3


52





14.03

Що можуть тварини

ЛО уроку,
с. 104


Спеціальні запитання
Впр.4, с.105
Ex. 1, p. 104;
short dialogues,
p. 105
Guessing game
Впр. 1, 2, с. 78/РЗ

Впр. 3,
с. 79/РЗ


53




17.03

Тварини у зоопарку

Strong, fat, angry, beautiful
Прикметники.
Заперечні речення
Text “in the Zoo”, p.107
Впр. 2, с.106

Впр.3, с.107

Впр.1, 2,  с.80

Впр. 3,
с. 81/РЗ
54

21.03
Контрольна робота


55








24.03

У зоопарку

ЛО уроку,
с. 108-110
Граматика теми
Впр. 3, с.108
Впр.1, с.108
Впр.2, с.108;
впр.3-5, с.111
РЗ, с.82-85
Текст, с.110
Пори року                    Unit 8. My Favourite Season


56





04.04
Погода
Park, tree, flower, snow
Прислівники
Впр.5, с.113
Впр. 2, с. 112
Опис погоди
Впр. 1, 2,
 с. 86/РЗ

РЗ, с.86, впр. 3

57



07.04
Розваги  у погану погоду
ЛО уроку,
с. 54 – 55
Множина іменників
Text “In the Park”, p. 115
Впр. 2, с. 114
Впр. 3, с. 115
Впр.1, 2,
с. 87-88/РЗ

РЗ, впр.3,
с. 88

58



11.04

Дні тижня

ЛО уроку, с. 116
Can you..?
Впр.4, с. 117
RhymeEvery day”, p. 117, ex. 3
 Короткі діалоги за ситуацією
Впр. 1,
 с. 89

РЗ, с.89, впр. 2

59



14.04
Пори року
ЛО уроку,
с. 118
Прикметники
Впр.4, с.119
Впр. 2, с. 118
Guessing game
с. 90, 91/РЗ

Впр. 2,
с. 91/РЗ
60

18.04
Улюблена пора року
ЛО уроку,
с.120-123
Питальні речення
Впр.4, с. 121
SongSeason Mix”, p. 123
Опис пори року
Впр.1, 2,
с. 91/РЗ
Впр. 1-3,
с. 92, 93/РЗ

61



21.04
Відпочинок влітку
ЛО уроку, с. 124-125
Can you..?
Впр.2, 3,
с. 124, 125
Впр. 1, с. 124; song “We Love Summer’ p, 125

Гра «Відгадай»

Впр.1-3,
с. 94/РЗ

РЗ, с. 95, впр. 4
62

25.04
Погода.

ЛО уроку,с.
126-127
Lets
С.126-127
It is sunny. It is hot. It is raining. Go out, go home, watch TV
Описувати погоду за вікном


63

28.04
Коли йде сніг?

ЛО уроку , с.
128-129
It is…..
С. 128-129
It is windy. It is snowing. It is cold. Island, magic
Розповідати про зиму
Вірш “Close your eyes”
Слова з буквосполученням ck
64

05.05
Сезони.
ЛО уроку , с.
       130-131
Do you like…? Yes I do/ No I do not, I do not like




С. 130-131
Season, autumn, winter, spring, summer
Давати відповіді на питання
Вірш “Spring is green”
Слова з буквосполученням ng
65

12.05
Пори року.

ЛО уроку , с.
       132-134
Повторення
с.132-134
Лексика уроку
Вести діалог-розпитування
Пісня “Were on our summer holidays

66

16.05
Контроль аудіювання
67

19.05
Контроль читання
68

23.05
Контроль письма
69

26.05
Контроль говоріння
70

27.05
Узагальнення вивченого начального матеріалу за II семестр. Перегляд англомовних мультфільмів



Комментарии