Календарне планування англійська мова 5 клас


                                                                                                               5 клас                                                                                                                 
                                                                                                                      I семестр                                                                                
з/п
Дата
Очікуваний
результат
Тематика
спілкування
Інтегровані змістові лінії
Мовний інвентар
Домашнє завдання
При-мітка

Екологічна безпека та сталий розвиток
Громадянська відповіда- льність
Здоровя і безпека
Підприєм-лвість та фінансова грамотність
Лексика
Граматика

                                                                                  Starting Up

1

Запитувати та надавати інформацію про початок нового шкільного року.
Знайомство. Знову в школу.

Демонструє розуміння потреби працювати разом.


school things-jobs
animals
my room
body
colours

Написати про літні канікули.


                                                                         Unit 1. Time For School                         Lesson 1          Lesson 2

2

Запитувати та надавати інформацію.
Розповідь про себе.
Розвиток навичок  читання.

Наводить приклади свого внеску в життя громади.


member, pet, talk, tomorrow, boxer, dalmatian, crazy

Впр. 5, стр. 9


3

Складати граматично правильні речення.
Мої друзі.
Розвиток навичок аудіювання.

Порівнює безпосеред-нє спілкування з віртуаль-ним.


half, Winsdor, near, clever, lonely, Internet
Дієслово
to be,
to have got
Впр. 5, стр. 11


4

Розпитувати з метою уточнення інформації та надання необхідних відповідей.
Все про мене.
Розвиток граматичних навичок.


Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

pronouns
Особові та присвійні займенни-ки.               Дієслово
to be

Впр. 1, стр.12


5

Висловлю-вати власну думку.
Мої однокласники.
Розвиток навичок говоріння.



Розповідає про доцільне використа-ння кишень-кових грошей.
Great Britain, Spain, corrida, yoga, travelling.

стр. 15


6

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей.
Все про мій клас.
Розвиток навичок аудіювання і читання.
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.




curly, wavy, straight, art, gymnastics, member, wizard,
be good at, round the world

Впр. 2, стр. 17


7

Розповідати про своїх однокласни-ків, свій клас.
Мої однокласники.
Розвиток граматичних навичок.

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.


Object pronouns
Займенни-ки. Дієслово                 to have
Впр. 5, стр. 20


8

Запитувати та надавати інформацію про події .
Час і година.
Розвиток навичок говоріння.


Впорядковує власний робочий день з дотриман-ням здорового способу життя.

o’clock, quarter, to, past, half

Впр. 4, стр.20


9

Писати електронні листи друзям по переписці.
Все про мій клас.
Розвиток навичок письма.

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.




Впр. 6, стр. 22


10


Узагальнення та систематика-ція вивченого матеріалу.






Впр. 6, стр. 25


                                                                            Unit 1. Time For School                      Lesson 3         Lesson 4









Впр.1, с.30
11

Аргументу-вати свою точку зору.

Запитувати та надавати інформацію про події .
Навчальні предмети.  Мій улюблений предмет.
Розвиток навичок читання і аудіювання.

Обговорює шкільні правила.


craft, geography, history,
IT, PE, religion, science, timetable, Boring, different, easy, important, popular, swot, tricky, I guess,
It hurts.
Кількісні та порядкові числівни-ки.
Впр. 3, стр.27


12

Розпитувати та надавати інформацію.
Уроки в школі.
Розвиток граматичних навичок.
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.



interesting, popular, normal, difficult, boring.
Прикме-тник,
ступені порівнян-ня.
Впр. 2, стр. 30


13

Розповідати про свої улюблені уроки в школі.

Аргументу-вати свою точку зору.
Розклад уроків.
Розвиток навичок говоріння і письма.


Впорядковує власний робочий день з дотри-
манням здорового способу життя.

difficult, normal,                                             to quarrel, to tease, top-ten list

Впр. 2, стр. 32


14

Описувати види діяльності на уроці англійської мови.
На уроці англійської мови.
Розвиток навичок читання.

У спілкуванні дотри-мується толерант-ності та принципу «no hate speech».


Internet, talking, using, watching, listening

Впр. 6, стр. 35


15

Вести бесіду по про слуханому.
Шкільне життя.
Розвиток навичок аудіювання.

Обговорює шкільні правила.


spell, spelling, letter, key, phone

Впр. 7, стр. 37


16

Розігрувати ситуації на уроці.
Англійська мова в моєму житті.
Розвиток навичок говоріння.

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінг-вальному та полікультурному
середовищі.


Again, finish, late, quiet, task, tidy, hurry.

Впр. 4, стр. 39


17

Аргументу-вати свою точку зору.
Ведення словника.
Розвиток лексичних навичок.




Adjective, airport, alphabet, beach.
Частини мови.
Впр. 1, стр. 41


18

Описувати різні події.
Важливість іноземної мови.
Розвиток навичок письма і читання.

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилі-нгвальному та полі культу-рному середовищі.


suddenly, wise, funny, comfortable in the middle, lazy, cry,
in front of

Впр. 5, стр. 43


19


Узагальнення та систематика-ція вивченого матеріалу.№ 1






Повторен-ня теми


                                                                         Unit 2. Time For Leisure                         Lesson 1          Lesson 2

20

Запитувати та надавати інформацію.

Характер людини.
Розвиток навичок читання.

Формулює особисті ціннісні пріоритети.


nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual

Впр. 4, стр. 51


21

Слухати та розпізнава-ти лексику теми.
Мої друзі.
Розвиток навичок аудіювання.


Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart

Впр. 4, стр. 53


22

Розповідати про свої улюбленні заняття на дозвіллі.
Наші вміння і можливості.
Розвиток граматичних навичок.


Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

story, roller-skate, bike, dive, head, rhyme, cook, send, dance, draw, without, breaking
Модальне дієслово can
Впр. 1, стр. 54


23

Надавати інформацію по темі.
Стосунки з друзями.
Розвиток навичок говоріння і письма.

Обговорює особливості взаємодії особистос-ті та групи.


attention,
to cheat,
 to expect, to join,
 to tease,
 to trust,
I can’t help you.

Впр. 1, стр. 57


24


Контроль навичок аудіювання.






Впр. 4, стр. 57


25


Контроль навичок читання.






Впр. 6, стр.57


26

Розповідати про свої захоплення.
Друг та його хобі.
Розвиток навичок читання.

Порівнює без посеред-нє спілкування з віртуаль-ним.


to play, to go, camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair, be fond of, be interested in, take
pictures

Впр. 2, стр. 59


27

Аргументу-вати свою точку зору.
Види хобі.
Розвиток граматичних навичок.

Формулює особисті ціннісні пріоритети.


Are, do, dont, am, isnt.
Present Simple Tense
Впр. 1, стр. 61


28

Запитувати і надавати інформацію про  види діяльності.
Позашкільна діяльність.
Розвиток лексичних навичок.
Розвиток навичок аудіювання.

Демонструє розуміння потреби працювати разом.


Aerobics, choir, drama group, yoga,
newspaper,
school band,
free day.

Впр. 5, стр. 64


29

Висловлю-вати власну думку щодо своїх уподобань.
Мої захоплення.
Розвиток навичок говоріння і письма.


Впорядковує власний робочий день з дотриман-ням здорового способу життя.

winner, congratula-
tions, creation, cool, love, energy, prince, charming, hush, know

Впр. 4, стр. 66


30


Узагальнення та систематика-ція вивченого матеріалу.






Повторен-ня теми


                                                                           Unit 2. Time For Leisure                      Lesson 3          Lesson 4

31

Висловлю-вати свої почуття.




Повідомля-ти про свої уподобання.
Вільний час.
Розвиток навичок читання.
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочин-ку, наводить приклади з власного досвіду.



badge, fancy dress, glue, invitation, pastime, theme, envelope, guest,
a piece of, cut,
to blow up.
Present Simple Tense
Впр. 3, стр. 71


32

Розповіда-ти про частоту виконання певних дій.
Вільний час.
Розвиток граматичних навичок.
Пояснює необхідність
прибирання за собою під час відпочин-ку, наводить приклади з власного досвід.



always, usually, sometimes, rarely, never.
Present Simple
Tense
Впр. 1, стр.72


33

Розповідати про частоту виконання певних дій.
Вечірки.
Розвиток навичок аудіювання.


Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.



Впр. 2, стр.74


34

Розповідати про свої захоплення, уподобання.
Запрошення на вечірку.
Розвиток навичок говоріння і письма.


Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

pastime, different ways,
to be fond of,  to be interested in, to be keen on

Впр. 1, стр. 77


35

Розповідати  про своїх друзів по переписці.
Друзі онлайн.
Розвиток навичок читання і аудіювання.

Порівнює без посеред-нє спілкування з віртуальним


contact, experience, freak,
to search,     to share, useful,
to be keen on.
Past Simple Tense

Впр. 4, стр. 79


36

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей.
Активний відпочинок.
Розвиток граматичних навичок.
Розвиток навичок говоріння і письма


Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

love, like, hate, next to, message, to waste time.
Герундій
Впр. 1, стр. 81


37

Запитувати і надавати інформацію.
Сторінками казок.
Розвиток навичок читання.

Обговорює особливості взаємодії особистос-ті та групи.


forest, donkey, return, birthday, want, run, near, idea, jar of honey

000


38


 Узагальнення та систематика-ція вивченого матеріалу. №2






Впр. 5, стр. 85


                                                                                         Unit 3. Time For Home                          Lesson 1          Lesson 2

39

Розповідати про свою сім’ю.
Моя сім’я.
Розвиток лексичних навичок.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.



Present Simple Tense
Моя сім’я


40

Характери-зувати різні професії.
Професії в моїй сім’ї.
Розвиток навичок аудіювання.

Повідомляє про перспективи свого професійно-го вибору.


burglar, dentist, nurse, police officer, postman,
to catch,
to repair, vet

Впр. 4, стр. 95


41

Розповідати про свою сім’ю.
Члени родини.
Розвиток навичок читання.
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.



pain, power,
to enjoy,
to grow up, each other, together

Впр. 2,
стр. 96


42

Розповідати про свою сім’ю.
Родинні зв'язки.
Розвиток граматичних навичок. Розвиток навичок говоріння.



Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту.
computer program-mer,  cook, hairdresser, mechanic, taxi driver, writer
Present Continuous Tense
Впр. 2,
стр. 101


43

Знати назви продуктів харчування.
Обговорю-вавти здорове харчування.

Складати меню.
Продукти харчування.
Розвиток лексичних навичок.


Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я .

carrot, tomato, peas, spinach, strawberry, pear, watermelon, cabbage, cherry, sugar,

Впр. 2, стр. 102


44

Розпитува-ти з метою роз’яснення і уточнення інформації.
Їжа для здоров’я.
Їжа в Англії.
Розвиток навичок читання.


Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування.

crisps, peanuts, bone, health, skin, (un)healthy

Впр. 4, стр. 105


45

Давати поради, реагувати на поради інших.
Здорове харчування. Розвиток граматичних навичок.
Розвиток навичок аудіювання.


Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички .


Злічувані та незлічува-ні іменники
Впр. 5, стр. 108


46

Аргументу-вати свою точку зору.
Улюблені страви.
Харчування.
Розвиток навичок говоріння і письма.


Наводить приклади збалансова-ності власного раціону



Впр. 5, стр. 111


47


Узагальнення та систематика-ція вивченого матеріалу.






Впр. 1, стр. 113


48


Контроль навичок письма.






Повтори-ти тему


49


Контроль навичок говоріння Урок узагальнення знань.






Повтори-ти тему




Комментарии