5 клас
I семестр
№
з/п
|
Дата
|
Очікуваний
результат
|
Тематика
спілкування
|
Інтегровані
змістові лінії
|
Мовний
інвентар
|
Домашнє завдання
|
При-мітка
|
|||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповіда- льність
|
Здоров’я і безпека
|
Підприєм-лвість та фінансова
грамотність
|
Лексика
|
Граматика
|
|||||||||||||||||||
Starting Up
|
||||||||||||||||||||||||
1
|
|
Запитувати та надавати
інформацію про початок нового шкільного року.
|
Знайомство. Знову в школу.
|
|
Демонструє
розуміння потреби працювати разом.
|
|
|
school things-jobs
animals
my room
body
colours
|
|
Написати про літні канікули.
|
|
|||||||||||||
Unit 1. Time
For School Lesson 1 Lesson 2
|
||||||||||||||||||||||||
2
|
|
Запитувати та надавати інформацію.
|
Розповідь про себе.
Розвиток навичок
читання.
|
|
Наводить
приклади свого внеску в життя громади.
|
|
|
member, pet, talk,
tomorrow, boxer, dalmatian, crazy
|
|
Впр. 5, стр. 9
|
|
|||||||||||||
3
|
|
Складати граматично
правильні речення.
|
Мої друзі.
Розвиток навичок аудіювання.
|
|
Порівнює
безпосеред-нє
спілкування з віртуаль-ним.
|
|
|
half, Winsdor, near, clever,
lonely, Internet
|
Дієслово
to be,
to have got
|
Впр. 5, стр. 11
|
|
|||||||||||||
4
|
|
Розпитувати з метою
уточнення інформації та надання необхідних відповідей.
|
Все про мене.
Розвиток граматичних навичок.
|
|
|
Демонструє
розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
|
pronouns
|
Особові та присвійні займенни-ки. Дієслово
to be
|
Впр. 1, стр.12
|
|
|||||||||||||
5
|
|
Висловлю-вати власну думку.
|
Мої однокласники.
Розвиток навичок говоріння.
|
|
|
|
Розповідає
про доцільне використа-ння кишень-кових грошей.
|
Great Britain, Spain,
corrida, yoga, travelling.
|
|
стр. 15
|
|
|||||||||||||
6
|
|
Розпитувати з метою
роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей.
|
Все про мій клас.
Розвиток навичок аудіювання і читання.
|
Обговорює
участь у шкільних екологічних заходах.
|
|
|
|
curly, wavy, straight, art, gymnastics, member,
wizard,
be good at, round the world
|
|
Впр. 2, стр. 17
|
|
|||||||||||||
7
|
|
Розповідати про своїх
однокласни-ків, свій клас.
|
Мої однокласники.
Розвиток граматичних навичок.
|
|
Пропонує
варіанти участі школи/класу в житті громади.
|
|
|
Object pronouns
|
Займенни-ки. Дієслово to have
|
Впр. 5, стр. 20
|
|
|||||||||||||
8
|
|
Запитувати та надавати
інформацію про події .
|
Час і година.
Розвиток навичок говоріння.
|
|
|
Впорядковує
власний робочий день з дотриман-ням здорового способу життя.
|
|
o’clock, quarter, to, past, half
|
|
Впр. 4, стр.20
|
|
|||||||||||||
9
|
|
Писати електронні листи
друзям по переписці.
|
Все про мій клас.
Розвиток навичок письма.
|
|
Пропонує
варіанти участі школи/класу в житті громади.
|
|
|
|
|
Впр. 6, стр. 22
|
|
|||||||||||||
10
|
|
|
Узагальнення та систематика-ція
вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 6, стр. 25
|
|
|||||||||||||
Unit 1. Time For School Lesson 3
Lesson 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.1, с.30
|
||||||||||||||
11
|
|
Аргументу-вати свою точку
зору.
Запитувати та надавати
інформацію про події .
|
Навчальні предмети. Мій улюблений предмет.
Розвиток навичок читання і аудіювання.
|
|
Обговорює
шкільні правила.
|
|
|
craft, geography, history,
IT, PE, religion, science, timetable, Boring,
different, easy, important, popular, swot, tricky, I guess,
It hurts.
|
Кількісні та порядкові числівни-ки.
|
Впр. 3, стр.27
|
|
|||||||||||||
12
|
|
Розпитувати та надавати
інформацію.
|
Уроки в школі.
Розвиток граматичних навичок.
|
Обговорює
участь у шкільних екологічних заходах.
|
|
|
|
interesting, popular, normal, difficult, boring.
|
Прикме-тник,
ступені порівнян-ня.
|
Впр. 2, стр. 30
|
|
|||||||||||||
13
|
|
Розповідати про свої улюблені уроки в школі.
Аргументу-вати свою точку
зору.
|
Розклад уроків.
Розвиток навичок говоріння і письма.
|
|
|
Впорядковує
власний робочий день з дотри-
манням
здорового способу життя.
|
|
difficult, normal, to quarrel, to tease, top-ten list
|
|
Впр. 2, стр. 32
|
|
|||||||||||||
14
|
|
Описувати види діяльності на уроці англійської мови.
|
На уроці англійської мови.
Розвиток навичок читання.
|
|
У
спілкуванні дотри-мується
толерант-ності
та принципу «no hate speech».
|
|
|
Internet, talking, using, watching, listening
|
|
Впр. 6, стр. 35
|
|
|||||||||||||
15
|
|
Вести бесіду по про слуханому.
|
Шкільне життя.
Розвиток навичок аудіювання.
|
|
Обговорює
шкільні правила.
|
|
|
spell, spelling, letter, key, phone
|
|
Впр. 7, стр. 37
|
|
|||||||||||||
16
|
|
Розігрувати ситуації на уроці.
|
Англійська мова в моєму житті.
Розвиток навичок говоріння.
|
|
Дискутує
довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінг-вальному та
полікультурному
середовищі.
|
|
|
Again, finish, late, quiet, task,
tidy, hurry.
|
|
Впр. 4, стр. 39
|
|
|||||||||||||
17
|
|
Аргументу-вати свою точку
зору.
|
Ведення словника.
Розвиток лексичних навичок.
|
|
|
|
|
Adjective, airport, alphabet, beach.
|
Частини мови.
|
Впр. 1, стр. 41
|
|
|||||||||||||
18
|
|
Описувати різні події.
|
Важливість іноземної мови.
Розвиток навичок письма і читання.
|
|
Дискутує
довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилі-нгвальному та полі культу-рному середовищі.
|
|
|
suddenly, wise, funny, comfortable in the middle,
lazy, cry,
in front of
|
|
Впр. 5, стр. 43
|
|
|||||||||||||
19
|
|
|
Узагальнення та систематика-ція вивченого матеріалу.№ 1
|
|
|
|
|
|
|
Повторен-ня теми
|
|
|||||||||||||
Unit 2. Time For Leisure Lesson 1
Lesson 2
|
||||||||||||||||||||||||
20
|
|
Запитувати та надавати інформацію.
|
Характер людини.
Розвиток навичок читання.
|
|
Формулює
особисті ціннісні пріоритети.
|
|
|
nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative,
lazy, polite, tidy, unusual
|
|
Впр. 4, стр. 51
|
|
|||||||||||||
21
|
|
Слухати та розпізнава-ти лексику теми.
|
Мої друзі.
Розвиток навичок аудіювання.
|
|
|
Прогнозує
наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
|
|
message, bully, carefully, invite, kind, lonely,
smart
|
|
Впр. 4, стр. 53
|
|
|||||||||||||
22
|
|
Розповідати про свої улюбленні заняття на дозвіллі.
|
Наші вміння і можливості.
Розвиток граматичних навичок.
|
|
|
Розрізняє
безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
|
story, roller-skate,
bike, dive, head, rhyme, cook, send, dance, draw, without, breaking
|
Модальне дієслово can
|
Впр. 1, стр. 54
|
|
|||||||||||||
23
|
|
Надавати інформацію по темі.
|
Стосунки з друзями.
Розвиток навичок говоріння і письма.
|
|
Обговорює
особливості взаємодії особистос-ті та групи.
|
|
|
attention,
to cheat,
to expect, to
join,
to tease,
to trust,
I can’t help you.
|
|
Впр. 1, стр. 57
|
|
|||||||||||||
24
|
|
|
Контроль навичок
аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 4, стр. 57
|
|
|||||||||||||
25
|
|
|
Контроль навичок
читання.
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 6, стр.57
|
|
|||||||||||||
26
|
|
Розповідати про свої захоплення.
|
Друг та його хобі.
Розвиток навичок читання.
|
|
Порівнює
без посеред-нє спілкування з віртуаль-ним.
|
|
|
to play, to go, camera, cartoon, coin, stamp, to
collect, fair, be fond of, be interested in, take
pictures
|
|
Впр. 2, стр. 59
|
|
|||||||||||||
27
|
|
Аргументу-вати свою точку
зору.
|
Види хобі.
Розвиток граматичних навичок.
|
|
Формулює
особисті ціннісні пріоритети.
|
|
|
Are, do, don’t, am, isn’t.
|
Present Simple Tense
|
Впр. 1, стр. 61
|
|
|||||||||||||
28
|
|
Запитувати і надавати
інформацію про види діяльності.
|
Позашкільна діяльність.
Розвиток лексичних навичок.
Розвиток навичок аудіювання.
|
|
Демонструє
розуміння потреби працювати разом.
|
|
|
Aerobics, choir, drama group, yoga,
newspaper,
school band,
free day.
|
|
Впр. 5, стр. 64
|
|
|||||||||||||
29
|
|
Висловлю-вати власну думку щодо своїх уподобань.
|
Мої захоплення.
Розвиток навичок говоріння і письма.
|
|
|
Впорядковує
власний робочий день з дотриман-ням здорового способу життя.
|
|
winner, congratula-
tions, creation, cool, love, energy, prince,
charming, hush, know
|
|
Впр. 4, стр. 66
|
|
|||||||||||||
30
|
|
|
Узагальнення та систематика-ція
вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|
Повторен-ня теми
|
|
|||||||||||||
Unit 2. Time For Leisure Lesson 3
Lesson 4
|
||||||||||||||||||||||||
31
|
|
Висловлю-вати
свої почуття.
Повідомля-ти про свої
уподобання.
|
Вільний час.
Розвиток навичок читання.
|
Пояснює
необхідність прибирання за собою під час відпочин-ку, наводить приклади з
власного досвіду.
|
|
|
|
badge, fancy dress, glue, invitation, pastime,
theme, envelope, guest,
a piece of, cut,
to blow up.
|
Present Simple
Tense
|
Впр. 3, стр. 71
|
|
|||||||||||||
32
|
|
Розповіда-ти про
частоту виконання певних дій.
|
Вільний час.
Розвиток граматичних навичок.
|
Пояснює
необхідність
прибирання
за собою під час відпочин-ку, наводить приклади з власного досвід.
|
|
|
|
always, usually, sometimes, rarely, never.
|
Present Simple
Tense
|
Впр. 1, стр.72
|
|
|||||||||||||
33
|
|
Розповідати про частоту виконання певних дій.
|
Вечірки.
Розвиток навичок аудіювання.
|
|
|
Розрізняє
безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
|
|
|
Впр. 2, стр.74
|
|
|||||||||||||
34
|
|
Розповідати про свої захоплення, уподобання.
|
Запрошення на вечірку.
Розвиток навичок говоріння і письма.
|
|
|
Розрізняє
безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
|
pastime, different ways,
to be fond of, to be interested in, to be keen on
|
|
Впр. 1, стр. 77
|
|
|||||||||||||
35
|
|
Розповідати
про своїх друзів по переписці.
|
Друзі онлайн.
Розвиток навичок читання і аудіювання.
|
|
Порівнює
без посеред-нє спілкування з віртуальним
|
|
|
contact, experience, freak,
to search, to share, useful,
to be keen on.
|
Past Simple
Tense
|
Впр. 4, стр. 79
|
|
|||||||||||||
36
|
|
Розпитувати з метою
роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей.
|
Активний відпочинок.
Розвиток граматичних навичок.
Розвиток навичок говоріння і письма
|
|
|
Розрізняє
безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
|
love, like, hate, next to, message, to waste time.
|
Герундій
|
Впр. 1, стр. 81
|
|
|||||||||||||
37
|
|
Запитувати і надавати
інформацію.
|
Сторінками казок.
Розвиток навичок читання.
|
|
Обговорює
особливості взаємодії особистос-ті
та групи.
|
|
|
forest, donkey, return, birthday, want, run, near,
idea, jar of honey
|
|
000
|
|
|||||||||||||
38
|
|
|
Узагальнення
та систематика-ція
вивченого матеріалу. №2
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 5, стр. 85
|
|
|||||||||||||
Unit 3. Time For Home Lesson 1 Lesson 2
|
||||||||||||||||||||||||
39
|
|
Розповідати про свою сім’ю.
|
Моя сім’я.
Розвиток лексичних навичок.
|
|
Розповідає
про розподіл обов’язків у родині.
|
|
|
|
Present Simple
Tense
|
Моя сім’я
|
|
|||||||||||||
40
|
|
Характери-зувати різні професії.
|
Професії в моїй сім’ї.
Розвиток навичок аудіювання.
|
|
Повідомляє
про перспективи свого професійно-го вибору.
|
|
|
burglar, dentist, nurse, police officer, postman,
to catch,
to repair, vet
|
|
Впр. 4, стр. 95
|
|
|||||||||||||
41
|
|
Розповідати про свою сім’ю.
|
Члени родини.
Розвиток навичок читання.
|
Наводить
приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
|
|
|
pain, power,
to enjoy,
to grow up, each other, together
|
|
Впр. 2,
стр. 96
|
|
|||||||||||||
42
|
|
Розповідати про свою сім’ю.
|
Родинні зв'язки.
Розвиток граматичних навичок. Розвиток навичок
говоріння.
|
|
|
|
Демонструє
розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту.
|
computer program-mer, cook, hairdresser, mechanic, taxi driver,
writer
|
Present
Continuous Tense
|
Впр. 2,
стр. 101
|
|
|||||||||||||
43
|
|
Знати назви продуктів харчування.
Обговорю-вавти здорове харчування.
Складати меню.
|
Продукти харчування.
Розвиток лексичних навичок.
|
|
|
Обговорює
вибір продуктів, корисних для здоров ’ я .
|
|
carrot, tomato, peas, spinach, strawberry, pear,
watermelon, cabbage, cherry, sugar,
|
|
Впр. 2, стр. 102
|
|
|||||||||||||
44
|
|
Розпитува-ти з метою роз’яснення і уточнення
інформації.
|
Їжа для здоров’я.
Їжа в Англії.
Розвиток навичок читання.
|
|
|
Наводить
приклади купівлі продуктів для здорового харчування.
|
|
crisps, peanuts, bone, health, skin, (un)healthy
|
|
Впр. 4, стр. 105
|
|
|||||||||||||
45
|
|
Давати поради, реагувати на поради інших.
|
Здорове харчування. Розвиток граматичних навичок.
Розвиток навичок аудіювання.
|
|
|
Обговорює
особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички .
|
|
|
Злічувані та незлічува-ні
іменники
|
Впр. 5, стр. 108
|
|
|||||||||||||
46
|
|
Аргументу-вати свою точку зору.
|
Улюблені страви.
Харчування.
Розвиток навичок говоріння і письма.
|
|
|
Наводить
приклади збалансова-ності
власного раціону
|
|
|
|
Впр. 5, стр. 111
|
|
|||||||||||||
47
|
|
|
Узагальнення та систематика-ція
вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, стр. 113
|
|
|||||||||||||
48
|
|
|
Контроль навичок
письма.
|
|
|
|
|
|
|
Повтори-ти тему
|
|
|||||||||||||
49
|
|
|
Контроль навичок
говоріння
Урок узагальнення знань.
|
|
|
|
|
|
|
Повтори-ти тему
|
|
|||||||||||||
Комментарии
Отправить комментарий