Календарно-тематичне планування з англійської
мови для 7 - Б класу
за підручником «English» О.
Д. Карп'юк на І семестр ( 47 год.)
№
|
Дата
|
Тематика
ситуативного мовлення
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва
компетенція
|
№ ур.
|
Змістова
лінія
|
П
р и м і т к а |
Д/З
|
||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Фоне тика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Читання
|
Письмо
|
||||||||||
1
|
|
Повторення
|
|
|
|
В.1 с.4 В.2 с.5
В.5 с.6
|
|
В.3 с.5
|
Starting
up
|
Громадянсь ка відповідаль ність. Демонструє
розуміння потреби працювати разом, свідчить на необхідності толерантного
ставлення до людей з ООП, пропонує варіанти участі школи/класу в житті
громади, обговорює шкільні правила.
Здоров'я і безпека.
Впорядковує
власний робочий день із дотриманням здорового способу життя.
|
|
|
||||
2
|
|
Шкільне життя
|
A canteen, a library, a gym, stuff, a science lab, a headmaster, a locker
|
|
|
В.1 с.8
|
В.2 с.9
|
U. 1
L.1
|
|
|
||||||
3
|
|
Заняття у школі
|
A сourt, pitch, an aid, an activity, a facility, Biology, Chemistry,
a choir, an orchestra, Physics, Technology
|
Конструкції “There is/ there are
|
|
В.2 с.11
|
В.3 с.11
|
В.1 с.10
В. 4 с.12
|
|
L.1
|
|
|
||||
4
|
|
Улюблені предмети
|
Boarding school, be close to, fair, shabby,
spacious, to mean, to show around
|
|
В.3 с.14
В.5 с.15
|
В.1 с.13 В.5 с.15
|
В.4 с.14
|
|
L.1
|
|
|
|||||
5
|
|
Правила для учнів
|
|
Modal Verbs
|
|
|
В.1с.16В.4 с.17
|
В.3 с.17
|
|
L.1
|
|
|
||||
6
|
|
Шкільні правила
|
|
|
В.5 с.20
|
В.2 с.19
В.1 с.18
|
В.2 с.19
В.1 с.18
|
В.1 с.19
|
L.1
|
|
|
|||||
7
|
|
Наш клас
|
|
|
|
В.1 с.21
|
|
|
|
|
|
|
||||
8
|
|
Підсумковий
урок з теми «Шкільне життя»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
9
|
|
Після уроків
|
take part in, go for, practice, surf the net
|
|
|
В.1 с.22
В.2 с.23
|
В.4 с.24
|
|
|
L.2
|
|
|
||||
10
|
|
Позакласна діяльність
|
An event, to try out, a member, to dream, to join to practice, handy, to be keen on, to get together,
to hang around
|
|
|
|
В.6
с.25
|
В.5 с.25
|
|
L.2
|
|
|
||||
11
|
|
Нові технології та учні
|
Information, net-working,
safety, to download,
to join, to post, online, dangerous, safe, social,
get upset, keep repeating
|
Too/enough
|
|
В.1 с.26
|
В.3 с.27
|
|
В.2 с.26
|
L.2
|
|
|||||
12
|
|
Заняття після школи
|
|
Речення з too/enough
|
|
|
|
|
В.1-5 с.29
В.2 с.30
|
|
|
|
||||
13
|
|
Гуртки та клуби за інтересами
|
announcement,
dull, tiring, awful, assembly hall, boring, brilliant, fantastic, tournament, performance, exciting, to attend, to perform,
to
announce
|
|
|
|
В.1 с.31
В.3 с.34
|
В.2 с.32
|
В.1 с.34
|
L.2
|
|
|
||||
14
|
|
Шкільні
кабінети
|
|
|
|
|
|
В.1 с.35
В.5 с.36
|
В.2 с.35 В.4 с.36
|
L.2
|
|
|
||||
15
|
|
Модальні дієслова
|
|
“There is/ there are Modal Verbs
Too/enough
|
|
В.6 с.38
|
В.8 с.39
|
В.9 с.40
|
|
|
|
|
||||
16
|
|
Домашнє
читання
|
|
|
|
|
В.2,4 с.43
|
В.1 с.42
|
|
|
|
|
||||
17
|
|
Узагальнення Тематичне
оцінювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
18
|
|
Я, моя родина, мої друзі
|
A mess, to pick up, to tidy up,
cozy, to get upset, a broom, a mop, share
|
|
В.1 с.48
В.3 с.49
|
|
В.2 с.49
|
В.4 с.49
|
U2L.1
|
Екологічна безпека та сталий
розвиток. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий
розвиток.
Громадянсь ка відповідаль
ність. Розповідає про розподіл обов’язків у родині, наводить
приклади взаємодопомоги членам родини.
Здоров’я і безпека. Аргументує дотримання особистої гігієни, демонструє розуміння впливу
звичок на стан здоров’я, ілюструє необхідність здорового способу життя на
прикладі своєї родини. Підприємливість
та фінансова грамотність. Демонструє розуміння цінності праці та
працьовитості для досягнення добробуту, розповідає про доцільне використання
кишенькових грошей.
|
|
|
||||
19
|
|
Домашні обов’язки
|
|
|
|
В.5 с.50 В.8 с.51
|
В.6 с.50
|
|
|
L.1
|
|
|
||||
20
|
|
Справи по господарству
|
To boil, to cut,
to dry, to fry,
to pour,
to prefer, to serve
|
|
|
|
|
В.1 с.52
|
В.2 с.54
|
|
|
|
||||
21
|
|
Обов’язки в моїй сім’ї
|
А pan, do
chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher
|
|
|
В.6 с.56
|
В.4 с.55
|
В.5 с.55
|
|
L.1
|
|
|||||
22
|
|
Щоденні справи
|
|
|
|
|
|
В.1 с.57
|
В.2 с.58
|
L.1
|
|
|
||||
23
|
|
Домашні справи
|
|
Pronouns everybody, somebody, anybody, nobody
|
|
|
В.1 с.59 В.2
с.59 В.4 с.60
|
В.3 с.60 В.3
с.60
|
|
|
|
|
||||
24
|
|
Помічники по
господарству
|
washing machine, toaster, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric
saw, to switch on/ off, turn on / off
|
|
|
|
В.5 с.61
В.7-8 с.62-63
|
|
|
L.1
|
|
|
||||
25
|
|
Мій звичайний
день
|
|
|
|
|
|
В.1 с.63
|
|
L.1
|
|
|
||||
26
|
|
Повторення
|
|
everybody, somebody, anybody, nobody
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
27
|
|
Домашнє читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
28
|
|
Підсумковий
урок з теми Тематичне оцінювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
29
|
|
Харчування
|
|
|
|
В.2 с.65
|
В.1 с.64
|
U2 L2
|
Здоров’я і безпека. Обговорює вибір продуктів, корисних для здорового
харчування, наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування,
обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички,
наводить приклади збалансованості власного раціону, обговорює різні способи
приготування їжі для збереження здоровя та дотримання безпеки. Підприємли вість та фінансова
грамотність. Розподіляє кошти на продукти харчування, складає перелік
покупок.
|
|
|
|||||
30
|
|
Поживна їжа
|
Acid, to repair, to smell,
to increase, carbohydrate, zinc,
immunity, organic, protein, successful, as much as possible
|
|
|
|
В.4 с.67
|
В.3 с.65
|
|
L2
|
|
|
||||
31
|
|
Ти – те, що ти їси
|
|
|
|
|
В.6 с.68
|
|
L2
|
|
|
|||||
32
|
|
Готуємо
|
peel, slice, knife, mix,
mash, spoon, boil, vinegar, chop, fork,
pepper, napkin, bowl
|
|
|
|
В.1 с.69
|
В.2 с.69
|
|
L2
|
|
|
||||
33
|
|
Сервірування столу
|
|
Множ. іменників
|
|
В.2 с.72
|
В.1 с.71
|
В.4 с.70
|
|
L2
|
|
|
||||
34
|
|
Манери за столом
|
dish, method, set, to spread, festive, lay the table
|
|
|
|
|
В.3 с.72 В.4
с.73
|
|
L2
|
|
|
||||
35
|
|
Допомагаємо на кухні
|
|
A lot/ lots of
A little, a few
|
|
В.3 с.75
|
|
В.4 с.75
|
В.1 с.74
|
L2
|
|
|
||||
36
|
|
Готуємо разом
|
|
|
|
В.1 с.76
|
В.2 с.76
|
|
|
|
|
|
||||
37
|
|
Пишемо рецепти
|
experience, arrange, follow, dish recipe
|
|
|
|
В.4 с.78
|
В.3 с.77
|
|
L2
|
|
|
||||
38
|
|
Улюблені рецепти
|
|
|
|
|
|
В.1с.79
|
|
|
|
|
||||
39
|
|
Експерименту-ємо на кухні!
|
|
|
|
|
|
В.1с.80
|
В.4-5с.81
|
|
|
|
||||
40
|
|
Проект «Майстер Шеф»
|
|
|
|
В.7 с.82
|
В.8 с.84
|
|
|
|
|
|
||||
41
|
|
Школа етикету
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
42
|
|
Підсумковий
урок з теми «Харчування» Тематичне оцінювання
|
|
|
|
|
|
В.2-5 с.87
|
|
|
|
|
||||
43
|
|
Контроль навичок читання
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
44
|
|
Контроль навичок аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
45
|
|
Контроль навичок письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
46
|
|
Контроль навичок говоріння
|
|
|
|
|
|
|||||||||
47
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр. Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
Комментарии
Отправить комментарий