Календарно-тематичне планування
з Мистецтва у 8
класі
(за підручником Л.Масол)
Складено згідно з навчальною програмою «Мистецтво. 5 – 9
класи» , затвердженою наказом МОН молодь
спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених
наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
8 клас. «Мистецтво
в культурі минулого»
№
|
Дата
|
Примі-тка
|
Тема. Зміст
уроку
|
Проектна
діяльність
|
Частина І.
«Стилі та напрями мистецтва стародавніх епох і цивілізацій: античний,
візантійський, романський, готика, Ренесанс»
|
||||
Мистецтво стародавніх епох та
античності
|
||||
1
|
|
|
Вступ.
Мистецтво в культурі минулого.
Подорож крізь
тисячоліття
|
Проект «Мистецька візитівка»
|
2
|
|
|
Зародження мистецтва
|
|
3
|
|
|
Таємниці стародавнього Єгипту. Загадки Сфінкса
|
|
4
|
|
|
Чарівний світ Давньої Еллади
|
|
5
|
|
|
Греція –
країна героїв і богів
|
|
6
|
|
|
Культура
Давнього Риму. Покорителі світу
|
|
7
|
|
|
Громадянин
Риму. Погляд з глибини віків
|
|
Мистецтво Середньовіччя
|
||||
8
|
|
|
Велич і світло Візантії Тематичне оцінювання
|
Проект –кейс «Мистецтво Середньовіччя»:
1– Мозаїчна майстерня;
2- Вітражна майстерня;
3– Герольди;
4–Скрипторій.
|
9
|
|
|
Перлини Київської держави
|
|
10
|
|
|
Романський стиль. Мій дім – моя
фортеця
|
|
11
|
|
|
Готика. Музика що застигла
|
|
12
|
|
|
Ми будуємо храм. Синтез мистецтв
|
|
Мистецтво епохи Відродження
|
||||
13
|
|
|
Ідеали й образи Ренесансу
|
Проект
«Портрет митця»
|
14
|
|
|
Людина – вінець природи. Аве,
Марія
|
|
15
|
|
|
Шедеври Північного Відродження
|
|
16
|
|
|
ПАНОРАМА МИСТЕЦТВ Тематичне
оцінювання
|
|
Частина ІІ.
«Стилі та напрями мистецтва: бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм»
|
||||
Мистецтво бароко
|
||||
17
|
|
|
Стихія бароко
|
Проект «Людина бароко»
|
18
|
|
|
Бароко.
Поезія життя в творах А.Вівальді та «малих голландців»
|
|
19
|
|
|
Діалоги майстрів бароко. Бах,
Гендель, Рембрандт, Рубенс.
|
|
20
|
|
|
Українське
бароко.
|
|
21
|
|
|
Рококо. Життя – театр. Дух
чарівних дрібниць
|
|
22
|
|
|
Людина бароко
|
|
Мистецтво класицизму
|
||||
23
|
|
|
Версаль –
раціональна модель світу
|
Проект
«Модель поняття «класицизм»:
людина, світ, краса
|
24
|
|
|
Класицизм та Античність
|
|
25
|
|
|
Новий герой Просвітництва
|
|
26
|
|
|
Тема життя людини в музиці та
живопису Тематичне оцінювання
|
|
Романтизм
|
||||
27
|
|
|
Романтизм у мистецтві. Лірика –
стихія романтиків
|
Фото-проект
«Романтичні образи сучасності»
|
28
|
|
|
Портрети романтиків
|
|
29
|
|
|
Пейзажна
лірика в музиці та живопису
|
|
|
Реалізм у мистецтві
|
|||
30
|
|
|
Правда життя або реалізм у мистецтві
|
Проект
«Образи сьогодення»
|
31
|
|
|
Історія та реальність
|
|
32
|
|
|
Краса природи та «король
вальсу»
|
|
33
|
|
|
Т.Шевченко та М.Лисенко.
Стильовий синтез
|
|
34
|
|
|
ПАНОРАМА МИСТЕЦТВ Тематичне оцінювання
|
|
35
|
|
|
Узагальнення.Урок-вернісаж.
|
|
Календарно-тематичне планування
з Мистецтва у 8
класі
(за підручником Л.Масол)
Складено згідно з навчальною програмою «Мистецтво. 5 – 9
класи» , затвердженою наказом МОН молодь
спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених
наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
8 клас. «Мистецтво
в культурі минулого»
№
|
Дата
|
Примі-тка
|
Тема. Зміст
уроку
|
Проектна
діяльність
|
Частина І.
«Стилі та напрями мистецтва стародавніх епох і цивілізацій: античний,
візантійський, романський, готика, Ренесанс»
|
||||
Мистецтво стародавніх епох та
античності
|
||||
1
|
|
|
Вступ.
Мистецтво в культурі минулого.
Подорож крізь
тисячоліття
|
Проект «Мистецька візитівка»
|
2
|
|
|
Зародження мистецтва
|
|
3
|
|
|
Таємниці стародавнього Єгипту. Загадки Сфінкса
|
|
4
|
|
|
Чарівний світ Давньої Еллади
|
|
5
|
|
|
Греція –
країна героїв і богів
|
|
6
|
|
|
Культура
Давнього Риму. Покорителі світу
|
|
7
|
|
|
Громадянин
Риму. Погляд з глибини віків
|
|
Мистецтво Середньовіччя
|
||||
8
|
|
|
Велич і світло Візантії Тематичне оцінювання
|
Проект –кейс «Мистецтво Середньовіччя»:
1– Мозаїчна майстерня;
2- Вітражна майстерня;
3– Герольди;
4–Скрипторій.
|
9
|
|
|
Перлини Київської держави
|
|
10
|
|
|
Романський стиль. Мій дім – моя
фортеця
|
|
11
|
|
|
Готика. Музика що застигла
|
|
12
|
|
|
Ми будуємо храм. Синтез мистецтв
|
|
Мистецтво епохи Відродження
|
||||
13
|
|
|
Ідеали й образи Ренесансу
|
Проект
«Портрет митця»
|
14
|
|
|
Людина – вінець природи. Аве,
Марія
|
|
15
|
|
|
Шедеври Північного Відродження
Тематичне оцінювання
|
|
Частина ІІ.
«Стилі та напрями мистецтва: бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм»
|
||||
Мистецтво бароко
|
||||
17
|
|
|
Стихія бароко
|
Проект «Людина бароко»
|
18
|
|
|
Бароко.
Поезія життя в творах А.Вівальді та «малих голландців»
|
|
19
|
|
|
Діалоги майстрів бароко. Бах,
Гендель, Рембрандт, Рубенс.
|
|
20
|
|
|
Українське
бароко.
|
|
21
|
|
|
Рококо. Життя – театр. Дух
чарівних дрібниць
|
|
22
|
|
|
Людина бароко
|
|
Мистецтво класицизму
|
||||
23
|
|
|
Версаль –
раціональна модель світу
|
Проект
«Модель поняття «класицизм»:
людина, світ, краса
|
24
|
|
|
Класицизм та Античність
|
|
25
|
|
|
Новий герой Просвітництва
|
|
26
|
|
|
Тема життя людини в музиці та
живопису Тематичне оцінювання
|
|
Романтизм
|
||||
27
|
|
|
Романтизм у мистецтві. Лірика –
стихія романтиків
|
Фото-проект
«Романтичні образи сучасності»
|
28
|
|
|
Портрети романтиків
|
|
29
|
|
|
Пейзажна
лірика в музиці та живопису
|
|
|
Реалізм у мистецтві
|
|||
30
|
|
|
Правда життя або реалізм у мистецтві
|
Проект
«Образи сьогодення»
|
31
|
|
|
Історія та реальність
|
|
32
|
|
|
Краса природи та «король
вальсу»
|
|
33
|
|
|
Т.Шевченко та М.Лисенко.
Стильовий синтез
|
|
34
|
|
|
ПАНОРАМА МИСТЕЦТВ
|
|
35
|
|
|
Узагальнення.Урок-вернісаж.
Тематичне оцінювання |
|
Комментарии
Отправить комментарий