№ за/п
|
Да-та
|
Приміт
ка
|
Сфери спілкуван
ня. Тема. Підтема.
|
Лексика
|
Письмо
|
Аудіюван
ня/
Фонетика
|
Говорін
ня
|
Читання
|
При
мітка
|
Змістова лінія
|
Реаліз.
Прогр. нац.
вих.
учн.мол.
|
|||||||
Я, моя родина, мої друзі (7 годин)
|
||||||||||||||||||
1.
|
03.09
|
Люди
навколо нас
|
Although, injustice, digital
|
Впр.4 с.8
|
Впр.5 с.8
|
Впр.3с.7
|
Впр.2 с.6
|
Д/з див. у поурочних
планах -
конспектах
|
Громадянська
відповідальність
|
3
|
||||||||
2.
|
06.09
|
Особисті дані
|
Religion, age, cute ,cool ,fab, fight, folks
|
Present Simle, Present Continuous
|
Впр.6b с.8
|
Впр.7 с.9
|
Впр.6b с.8
|
Впр.6a с.8
|
||||||||||
3.
|
10.09
|
Риси характеру
|
outgoing,
honest, positive
|
Впр.10 с.11
|
Впр.9a с.10
|
Впр.11с.11
|
Впр.11bс.11
|
|||||||||||
4.
|
13.09
|
Розпорядок дня
|
Divorced, female
|
Verb+ing
|
Впр.4 с.14
|
Впр.6 с.14
|
Впр.1с.13
|
Впр.3с.14
|
Здоров'я
і безпека
|
6
|
||||||||
5.
|
17.09
|
Вільний час
|
couch potato, vegetarian,gossip
|
Впр.6 с.19
|
Впр.4 с.21
|
Впр.1с.19
|
Впр.5с.18
|
4
|
||||||||||
6.
|
20.09
19.09
|
Автобіогра
фія
|
An
autobiography
|
Впр.2c с.26
|
Впр.1с.24
|
Впр.1с.25
|
Впр.1с.24
|
|||||||||||
7.
|
24.09
|
Я, моя родина, мої друзі
|
Тест
|
|||||||||||||||
Одяг (7 годин)
|
||||||||||||||||||
8.
|
27.09
|
Елементи одягу
|
hang-out ,outfit,softwar, trend
|
Впр.3c с.29
|
Впр.2с.28
|
Впр.2с.28
|
Впр.1с.27
|
|||||||||||
9.
|
01.10
|
Повсякден
ний одяг
|
The Gerund
|
Впр.4 с.34
|
Впр.2с. 33
|
Впр.5с.34
|
Впр.1с.32
|
Здоров'я
і безпека
|
||||||||||
10.
|
04.10
.
|
Мода
|
smart clothes, well groomed
|
The Gerund
|
Впр.7 с.35
|
Впр.1с.35
|
Впр.3с.38
|
Впр.2с.36
|
Підприємливість і фінансова грамотність
|
|||||||||
11.
|
08.10
|
Захист проектів з теми «Гардероб учня»/ «Pupil’s Wardrobe»
|
||||||||||||||||
12.
|
11.10
08.10
|
Робочий одяг
|
Label,fus, give
in
|
Впр.1 с.39
|
Впр. 5 с.38
|
Впр.2 с.40
|
Впр.2a с.39
|
1
|
||||||||||
13.
|
15.10
10.10
|
Одяг друзів
|
Fashion, occasion
|
Впр.1 с.42
|
Впр.3с.41
|
Впр.1с.42
|
Впр.5 с.41
|
3
|
||||||||||
14.
|
18.10
17.10
|
Одяг
Т.О |
Тест
|
|||||||||||||||
№ за/п
|
Дата
|
Приміт
ка
|
Сфери спілкуван
ня. Тема. Підтема.
|
Лексика
|
Граматика
|
Письмо
|
Аудіюван
ня/
Фонетика
|
Говорін
ня
|
Читання
|
При
мітка
|
Змістова лінія
|
Реаліз.
Прогр. нац.
вих.
учн.мол.
|
||||||
Молодіжна культура (7 годин)
|
||||||||||||||||||
15.
|
22.10
|
Клуби за
інтересами
|
computer geek (twice), fascinated, enjoys, styles, decoration
|
Впр.1 с.43
|
Впр.2с.43
|
Впр.2b с.44
|
Впр.2 с.43
|
Д/з див. у поурочних
планах
конспект
|
||||||||||
16.
|
25.10
|
Молодіжні організації
|
Hippies, Punks, New Age Travellers
|
Gerunds instead
оf infinitives
|
Впр.4 с.46
|
Впр.3с.45
|
Впр.5 с.46
|
Впр.3 с.45
|
Громадянська
відповідальність
|
|||||||||
17.
|
05.11
|
Життя підлітків
|
Впр.9 с.50
|
Впр.8bс.50
|
Впр.7с.48
|
Впр.8b с.50
|
||||||||||||
18.
|
08.11
|
Захоплення
|
Internet
friendships
|
Діалог с.51(write in weblish)
|
Впр.11 с.52
|
Впр.10 с.52
|
Діалог с.51
|
|||||||||||
19.
|
12.11
|
Молодь у сучасному суспільстві
|
Particular, a concept, spiritual
|
Впр.1a с.54
|
Впр.1b с.54
|
Впр.1aс.54
|
Впр.1b с.54
|
Здоров'я
і безпека
|
3
|
|||||||||
20.
|
15.11
|
Течії молодіжної
культури
|
Gerund
|
My Learning Dairy
|
Впр.2 с.57
|
Впр.3с.57
|
Впр.2с.57
|
Громадянська
відповідальність
|
||||||||||
21.
|
19.11
|
Молодіжна культура
|
Тест
|
|||||||||||||||
Засоби масової
інформації (7 годин)
|
||||||||||||||||||
22.
|
22.11
|
Джерела
надходження інформації
|
an excitement, a network, a tool
|
Впр.1a с.62
|
Впр.2 с.63
|
Впр.1 aс.62
|
Впр.1 bс.62
|
Громадянська
відповідальність
|
2
|
|||||||||
23
|
26.11
|
Інтернет,
телебачення і радіо
|
live concert, Criteria, a reliability, shallow
|
To+verb
|
Впр.4c с.65
|
Впр.5 с.66
|
Впр.4 с.65
|
Впр.6с.66
|
||||||||||
23.
|
||||||||||||||||||
24.
|
29.11
|
Телевізійні
програми
|
A fi nding, a survey (an experiment)
|
Впр. 3 с.71
|
Впр.1 с.69
|
Впр. 4 с.72
|
Впр.2 bс.70
|
|||||||||||
№ за/п
|
Дата
|
Приміт
ка
|
Сфери спілкуван
ня. Тема. Підтема.
|
Лексика
|
Граматика
|
Письмо
|
Аудіюван
ня/
Фонетика
|
Говорін
ня
|
Читання
|
При
мітка
|
Змістова лінія
|
Реаліз.
Прогр. нац.
вих.учн.мол.
|
||||||
25.
|
03.12
|
Улюблена радіо- і телепередача
|
Who,which, that in relative clause
|
Впр.2a с.74
|
Впр.1с.73
|
Впр.3 с.75
|
Впр.2a с.74
|
Громадянська
відповідальність
|
||||||||||
26.
|
06.12
|
Спілкування у мережі Інтернет
|
Non-Defining Relative Clauses
|
Впр.5 с.76
|
Впр.2b с.75
|
Впр. 1с.77
|
Впр.5 с.76
|
Здоров'я
і безпека
|
6
|
|||||||||
27.
|
10.12
|
Сучасні блоги
Т.О
|
Commercial, preference, to plug
|
Впр.1 с.77
|
Впр. 2с.78
|
Впр.6 с.81
|
Впр.2 с.78
|
Здоров'я
і безпека
|
||||||||||
28.
|
13.12
|
Контроль
читання
|
||||||||||||||||
29.
|
17.12
|
Контроль письма
|
||||||||||||||||
30.
|
20.12
|
Контроль
аудіювання
|
||||||||||||||||
31.
|
24.12
|
Контроль говоріння
|
||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу за
підручником «English» О. Д. Карп'юк на І семестр
№
|
Дата
|
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції
|
Мовний інвентар
|
Комунікативні уміння
|
Інтегровані змістові лінії
|
Примітка
|
|||||||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог)
Усне продукування (монолог)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я і безпека
|
Підприємливість та фінансова грамотність
|
|||||||||||||||
Наука і
технічний прогрес
|
||||||||||||||||||||||||
34
|
|
Винахідники з початку світу
|
-
аргументувати
свій
вибір, точку зору, власну думку;
-
розпитувати з
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання
необхідних відповідей;
-
пропонувати
щось
та приймати або відхиляти пропозицію;
|
An
artist, an architect,
an
engineer, an inventor,
a
reason, to exist, to
launch
|
|
Впр. 2 , с.119.
Впр. 3, с. 119.
|
Впр.1,с.118.
Впр. 2 b,
с. 119.
|
Впр. 7,
с. 122
|
Впр. 4 c,
с. 120.
Впр. 5,
с. 120
|
+
+
|
+
|
+
|
|
|
||||||||||
35
|
|
Видатні вчені
|
Geology,
chemistry,
botany,
biology, physics,
an
invention, a theory, to
discover,
to invent
|
|
|
Впр. 2,
с. 124.
Впр.. 3 a,
с. 125.
|
Впр. 3 b,
с. 125.
|
Впр. 1,
с. 124
Впр. 5,
с. 126
|
|
|||||||||||||||
36
|
|
Перші винаходи та відкриття
|
An explorer,
exploration,
an
observer, observation,
to
explore, to observe, to
succeed
|
Present
Passive.
Past
Passive.
с. 131
|
|
Впр. 1 b,
с. 129.
Впр. 3,
с. 131
|
Впр. 3 a,
с. 130
Впр. 5,
с. 132
|
Впр. 2,
с. 130
|
|
|||||||||||||||
37
|
|
Роль винаходів у нашому житті
|
An
achievement, cell, humanity,
Affordable
|
Passive Voice
|
|
Впр. 6,
с. 134.
Впр. 8,
с. 136.
Discussion
|
Впр. 7 a, с. 134.
|
Впр. 7 b
с. 135
|
|
|||||||||||||||
38
|
|
Відомі винахідники
|
Purpose,
riddle, to depend
on,
recent
|
Passive Voice
|
Впр. 3, с. 138
|
Впр. 1 a,
с. 136.
Впр. 1 b,
с. 137.
|
Впр. 2,
с. 137.
Впр. 4 a, с. 138
|
Впр. 4 b,
с. 138
|
|
|||||||||||||||
39
|
|
Поговорімо про майбутнє
|
Disease,
to apply, curious,
overseas,
mainly
|
Present
Passive
Past
Passive
|
Впр. 6 a,
с. 142
|
Впр. 5 b,
с. 141
|
Впр. 5 a,
с. 139.
|
|
|
|||||||||||||||
40
|
|
Що ти любиш писати?
|
|
|
|
|
Впр. 9 a,
с. 144.
Впр. 9 b,
с. 144
|
Впр. 8,
с. 143.
|
Впр. 6 b,
с. 142.
|
|
+
|
+
|
|
|
||||||||||
41
|
|
Наука і технічний прогрес. НТЗ
|
|
|
|
Впр. 2 b,
с. 145.
|
Впр. 1,
с. 145 , впр.10
с.144
|
Впр.
2 a,
с.
145
|
|
|||||||||||||||
Природа і погода
|
||||||||||||||||||||||||
42
|
|
Значення природи для тебе
|
-
аргументувати
свій
вибір, точку зору, власну думку;
-
розпитувати з
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання
необхідних відповідей;
|
Climate
change, rubbish,
growing
population, endangered
animal
and plant
|
Present
Passive.
Past Passive
|
|
Discussion.
Впр. 1, с. 146
Впр. 5, с. 149.
|
Впр.2, с. 146.
Впр. 4, с. 147
|
Впр. 3, с. 147.
|
+
|
|
+
|
+
|
|
||||||||||
43
|
|
У нас немає іншої Землі
|
Global
warming, pollution,
the
ozone layer,
deforestation,
recycling,
electric
car, alternative
energy
|
Present
Passive.
Past
Passive
|
Впр. 9 b,
с. 152.
|
Впр. 6, с. 150
Впр. 8, с. 151.
Discussion.
|
Впр. 7 b,
с. 151
|
Впр. 9 a, с. 151
|
|
|||||||||||||||
44
|
|
Що Ви можете зробити, щоб урятувати Землю?
|
A
container, oxygen, a surface,
survival,
coastal,
|
|
Впр. 2 a, b,
с. 153.
|
Впр. 1, с. 152
Впр. 3 ,
с. 154
|
Впр. 4, с. 154.
|
Впр. 5, с. 155
|
|
|||||||||||||||
45
|
|
Що нам слід зробити?
|
|
Conditional
I
|
Впр. 6 a, b с.156
|
Впр. 3, с. 157.
Впр. 4, с. 158.
Discussion
|
Впр. 1, с. 157
|
Впр. 2,
с. 157
|
|
|||||||||||||||
46
|
|
Охорона довкілля
|
-
пропонувати
щось
та приймати або відхиляти пропозицію;
|
Habitat,
to preserve, to
spill,
to survive, extinct,
to get
rid of,
|
Modal Verbs
|
|
Впр. 1, с. 159
Впр. 4, с. 162.
|
Впр. 2 a, с.159.
“Do
you know”
box, с. 160
|
Впр. 2 b, с.160.
|
+
|
|
+
|
+
|
|
||||||||||
47
|
|
Навколишнє середовище
|
to get
rid of, to run out
of,
endangered, oxygen
|
|
|
Впр. 5 b,
с. 163.
|
Впр. 6, с. 164
Впр 7, с. 164;
|
Впр. Впр. 9,
с. 165–166
|
|
|||||||||||||||
48
|
|
Охорона довкілля в Україні
|
Picturesque,
wildlife,valuable, a predator,a shrinking, to cause, illegal shooting, a
lack,
a
stork, an inhabitant
|
Present
Passive.
Past
Passive.
Modal Verbs
|
|
discussion
Впр. 1, с. 167
|
“Do you know?”box,
с. 166–167.
|
впр. 2
с.167
|
|
|||||||||||||||
49
|
|
Природа і погода. НТЗ
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Англомовні країни
|
||||||||||||||||||||||||
50
|
|
На карті ВБ
|
-
аргументувати
свій
вибір, точку зору, власну думку;
-
розпитувати з
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання
необхідних відповідей;
-пропонувати
щось
та приймати або відхиляти пропозицію;
|
Independent,
linked, located,
the
United
Kingdom
of Great Britain
and
Northern Ireland
|
Prepositions
|
|
Впр 1,с. 182.
Впр. 2 a,
с. 182.
|
Впр. 2 b,
с. 182.
Впр. 3, с. 184
|
a mind-map
|
+
|
+
|
|
+
|
|
||||||||||
51
|
|
Об’єднане Королівство
|
|
|
|
Впр. 4,
с. 185.
Впр. 5 a,
с. 185
|
Впр. 3, с. 184
|
Впр. 4,
с. 185
|
|
|||||||||||||||
52
|
|
Англія
|
Sword,
shield, traffic,
conveniently,
sandwich,
butler,
gambling, accents
|
Prepositions.
Articles
with proper
names
|
|
Впр. 6, с.186.
Впр. 8, с. 187
|
Впр. 7, с. 186.
|
Впр. 8,
с. 187
|
|
|||||||||||||||
53
|
|
Різноманіт-
ність традицій
|
Total
population, national
symbol,
national day, the
UK,
the United Kingdom,
Great
Britain, Britain
|
|
Впр. 2,
с. 188.
Впр. 3 a,
с. 189.
|
Впр. 1,
с. 188.
|
Впр. 4 b,
с. 190
|
Впр. 5 b,
с. 191
|
|
|||||||||||||||
54
|
|
Вчора, позавчора і завтра
|
-
аргументувати
свій
вибір, точку зору, власну думку;
|
England,
Scotland, Wales,
Northern
Ireland
|
Past
Tenses revision.
Future
Tenses revision.
Articles
with proper
names
|
Впр. 3 d,
с. 190.
Впр. 4 a,
с. 190
|
Впр. 1, с. 192.
|
Впр. 5, с. 194.
|
Впр. 2, с.192.
Впр. 3
с. 193.
|
+
|
+
|
|
+
|
|
||||||||||
55
|
|
Об’єднане Королівство
|
Dinosaur
Park, the bronze
age,
Snowdon, the Welsh
dragon
|
Articles
with proper
names
|
Впр. 5 a,
с. 198
|
Впр. 1,
с. 194.
|
Впр. 3 a,
с. 196
|
Впр. 4,
с. 193.
Впр. 2,
с. 195
a
mind-map.
|
|
|||||||||||||||
56
|
|
Хто найкращий блогер?
|
|
Past
Tenses.
Future
Tenses.
Articles
with proper
names
|
|
Впр. 6 b,
с. 200.
|
Впр. 3-4 ,
с. 197-198
Factfile,
с. 197
|
Впр.6а с.199
Впр. 5 b,
с. 198
|
|
|||||||||||||||
57
|
|
ВБ сьогодні. НТЗ
|
|
|
|
Впр. 4,
с. 198.
Впр.7- 8,
с. 200
|
Впр. 6,
с. 200.
|
впр Впр. 1, с. 200
|
|
|||||||||||||||
Україна.
Англомовні країни
|
||||||||||||||||||||||||
58
|
|
Унікальне містo
|
-розпитувати з
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання
необхідних відповідей;
|
Belfast, Cardiff, London,
Edinburgh
|
Past
Tenses.
Future
Tenses.
Articles
with proper
names
|
“The
UK” quiz
|
Впр. 2,
с. 203.
Впр. 3,
с. 204.
|
Впр. 1
a,
с. 201
|
Впр. 4 a,
с. 205
|
+
+
|
+
+
|
|
+
+
|
|
||||||||||
59
|
|
Навколо Великої Британії
|
|
Past
Tenses.
Future
Tenses
|
Впр. 6 b,
с. 205
|
Впр. 5 с,
с. 206.
|
Впр.4.с.204
Впр. 2,
с. 204.
|
Впр. 5 b,
с. 205
|
|
|||||||||||||||
60
|
|
Що було зроблено?
|
|
Present
and Past Simple
Passive
|
|
Впр. 4 , с. 212.
|
Впр. 2,
с. 211.
|
Впр. 1,
с. 210.
Впр. 3,
с.
211–212
|
|
|||||||||||||||
61
|
|
Місця інтересу
|
пропонувати
щось
та приймати або відхиляти пропозицію;
|
If I
go to…, I will choose…
being
in…, I’d like to see
|
Present
and Past Simple
Passive.
Articles
with proper
names
|
|
Впр. 4 ,
с. 215
|
Впр. 2-1, с. 214
Впр. 6 a,с.216.
|
Впр. 5, а. 216
|
+
|
+
|
|
+
|
|
||||||||||
62
|
|
Відомі міста
|
I’d
prefer to go…among of all of…sights ,I’d want to…
|
Present
and Past Simple
Passive.
Articles
with proper
names
|
Впр. 1,
с. 218
|
|
Впр. 2 a,
с. 218.
Впр. 3, с. 220
|
Впр. 2 b,
с. 220
|
|
|||||||||||||||
63
|
|
Визначні місця
|
|
Articles
with common
and
proper names
|
|
Впр. 6,
с. 223
Впр. 9, с. 225
|
Впр. 7 a,
с. 224
|
Впр. 6, с. 223.
|
|
|||||||||||||||
64
|
|
Повернімося до України. НТЗ
|
Odesa,Truska-vets’,Chernyhiv, Kolomyia,
Mukacheve, Zaporizhzhia,
Uman’
|
|
|
Впр. 1, с. 226.
Впр. 3 с. 232.
Впр. 4,с. 233.
|
Впр. 2, с. 226.
|
Впр. 5, с. 233
|
|
|||||||||||||||
65
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
Test
|
|
|
|
|||||||||||||||
66
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
Test
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
67
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
Test
|
|
|
|||||||||||||||
68
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
Test
|
|
|||||||||||||||
Комментарии
Отправить комментарий