Календарне планування англійська мова 1 клас




Навчальний рік:  2018 – 2019;  Семестр: I;     Вчитель: Самараш А.О.;  Клас:  1;   Підручник: English with Smile О. Карпюк 2018р.

№ уроку
Дата/
уроки
Тематична сфера
і ситуація спілкування
Мовленнєві
функції
Соціокультурна/ Соціолінгвістична
компетенція
Мовна компетенція
Мовленнєва компетенція
Лексика
Граматика/Фонетика
Аудіювання/Читання
Елементи письма/Говоріння
Unit 1 “Hello, Friends!”(Привіт, друзі!)
1.

1.Знайомство
SB p.6 – 9
TF p.111
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам
Особливості привітання та знайомства
Співати разом
Hello, Hi, Bye
імена героїв: Smiley
What’s your name?
My name’s/I’m…
Nice to meet you!
Пісня Hello!”
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Представити себе.
‘’Hot potatogame
2.

2.Знайомство
SB p.10
TF p.112
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам
Особливості привітання та знайомства
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
Імена героїв: Liz, Nick, Vic, Ben, Sue, Harry
What’s your name?
I’m (name)
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.
Ball game
Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь

3.

3.Знайомство
SB p.11
TF p.112
Називати імена однокласників
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
Співати разом
Імена дітей; boys, girls, badges
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Римівка. Mamory game.
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
Робота в парах, діалогічне мовлення;
Виготовляти іменні бейджі
4.

4.Знайомство
SB p.12 – 13
TF p.112
Називати імена героїв. Знайомитись
Співпрацювати в парі
Цифри: one, two, three, four, five
Let’s count the children
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню
Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах

5.

6.Знайомство
SB p.14 - 15
TF p.112 - 113
Розмова з однолітками
Особливості привітання та знайомства
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Goodbye song”, Розуміти короткі і прості вказівки. Say Hello!” game.
Римівка
Повторювати за прослуханим
Інсценувати історію
6.

7.Знайомство/Story time
SB p.16 - 17
Test. TF p.113
Повторення структур, представлених  у розділі
Особливості знайомства. Рольова гра
Привітання, вік
Цифри від 1 до 10

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Вказувати відповідний малюнок.
Story time
Рольова гра «Знайомство в парку»
7.

8.Знайомство/Revision
SB p.18-19
TF p.113
Описувати малюнки / називати дії зображені на малюнках
Ознайомлення з культурою України
Співпрацювати в парі
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок

Обирати відповідь
Зіграй роль
Unit 2. “My school” (Моя школа)
8.

1. Шкільне життя
SB p.20 – 21
TF p.113
Назвати предмети в класі
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
School; pencil, pen; bag, rubber, book, desk, copybook, ruler, pencil box,
It is a pen.
Open your bag.
Close your pencil-box.!
your, my
Римівка.
Прослуховувати і вказувати.
Послухай і повтори назви шкільних предметів
9.

2.Шкільне життя
SB p.22
TF p.113
Назвати предмети в класі
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
What’s this?
It’s a (ruler).
Is it a (ruler)?
Yes, it is.
No, it isn’t.
Прослуховувати та реагувати на прослухане.
Послухай і повтори (і вкажи)

Ставити питання та відповідати на них.
Guessing game.

10.

3.Шкільне життя
SB p.23
TF p.114
Назвати предмети в класі
Стежити за презентованою інформацією
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
It isn’t my pen.
Look at (the desk).
Tell me. Show me.
Пісня “What’s this”
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
Повідомляти про належність предметів
11.

4.Шкільне життя
SB p.24
TF p.114
Розуміти та виконувати вказівки
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
Please
Thank you
welcome
Sit (at your desk).
Open your (bag).
Close your (book).
Pass me (a pen).
Демонструвати розуміння висловлювань.
Заспівай “What’s this?”
Повторювати за прослуханим
Даватиінструкції іншим учням
12.

5.Шкільне життя
SB p.25
TF p.114
Розвиток навичок аудіювання
Дякувати
Просити вибачення
Правила ввічливості
Стежити за презентованою інформацією
Цифри: six, seven, eight, nine, ten.
I’m sorry.
It’s OK,
Pass me the pen.
Here you are.
Thank you.
Історія “Watch out, Flash!
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Guessing game.
Повторювати речення
13.

6.Шкільне життя
SB p.26 - 27
TF p.114
Називати предмети у множині
Правила ввічливості Робота в групах і парах
Desk, table, chair, clap, count
I can see two tables.
This is a bag.

Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.
Полічи і скажи

14.

7.Шкільне життя
SB p.28 - 29
Розуміти та виконувати вказівки
Ввічливість. Робота в групах
Big, small, short, long
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Розуміти короткі і прості вказівки. Заспівай.
Описувати предмети. Розіграй історію
15.

8.Шкільне життя
SP p.30 - 31
Test
TF p.115
Повторення структур, представлених  у розділі
Виконання тестових завдань.
Story time
Take, give, sit down,
stend up
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). Take a pen.
Give me a pencil.
Слухай та показуй.
Послухай та заспівай.
Story time
Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане.
16.

9.Шкільне життя
Revision
SB p.32 – 33
TF p.115
Перевірка розуміння вивченого матеріалу
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню.
Інсценізувати мікросценку
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.
Грати в гру
Unit 3 “Family & Friends” (Сімя та друзі)
17.

1.Сімя та друзі.
Вивчення літери Aa
SB p.34
TF p.115
Називати членів своєї родини
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.
Росказувати про свою родину
Family, mother, father, sister, brother
I have a mother.
I love my father.
Читання простих слів з буквою Аа (звук [æ]).
Слухати і повторювати вірш Family
Написання ліетри Aa
 за зразком. Віготовлення букви з пластеліну
18.

2. Сімя та друзі.
Вивчення літери Bb
SB p.35
TF p.116
Розповідати про свою родину
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.
He, She, friend
This is my friend Max.
He is my brother.
She is my sister.
Читання простих слів з буквою Bb, звук [b].
Покажи і назви імя свого друга
Написання літери Bb.
Намалюй друга.
Рольова гра, міні діалог.
19.

3. Сімя та друзі
Вивчення літери Сс
SB p.36
Питати однокласників про членів їх сімї та давати відповідь.
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Who is this?
This is my…
Читання простих слів з буквою Сс, звук [k]. Послухай і повтори. .Покажи і назви
Написання літели Сс.
Ставити питання та відповідати на них.Намалюй свою родину.Міні діалог
20.

4. Сімя та друзі
Вивчення літери Dd
SB p.37 - 38
TF p.116
Повідомляти про свою родину по фотографії
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск
Uncle, aunt, cousin, grandmother (Granny), grandfather (Grandpa)
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Читання простих слів з буквою Dd. Звук [d].
Пісня Family
Слухай та показуй.
Написання літери Dd.
Повторювати за прослуханим
21.

5. Сімя та друзі
Вивчення літери Ee
SB p.39
TF p.116
Описувати себе, свої друзів
Співпрацювати в парі
He, She, boy, girl
I am a girl. My name is …
This is Tom. He is a boy.
She is a girl.
Читання простих слів з літерою Ее. Звук [е]. Послухай і повтори. Слухай і показуй.
Написання букви Ее. Розповідати про себе.
Покажи та скажи.
22.

6. Сімя та друзі
Вивчення літери Ff
SB p.40
TF p.116
Описувати себе, знайомство з новими друзями
Культура спілкування.
Робота в групах.
Well, bad, so-so
Nice to meet you!
How are you?
I’m (fine, ok, well, bad, so-so)
Читання простих слів з буквою Ff. Звук [f]
Послухай та повтори.
Добери та скажи.
Написання букви Ff.
Інсценувати історію, поговоріть утрьох
23.

7. Сім’я та друзі
Вивчення літери Gg
SB p.41
TF p.117
Представити свого друга родині.
Культура спілкування.
Робота в групах

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Читати прості слова з буквою Gg. Звук [g].
Слухай та показуй
Написання букви Gg.
Інсценувати знайомство.
24.

8. Сімя та друзі
 Story time
Вивчення літери Hh.
SB p.42 – 43; TF p.117
Розповідати про свою родину та друзів
Розуміти конкретну інформацію
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Читання простих слів з буквою Hh. Звук [h]. Розуміння детальної інформації при аудіюванні
Написання літери Hh.
Ставити питання та відповідати на них
Заспівай пісню
25.

9. Сімя та друзі
Revision
Вивчення літери Ii
SB p.44 – 45; TF p.117
Перевірка розуміння вивченого матеріалу
Відтворювати мовленнєві зразки.
Розуміти конкретну інформацію
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Читання простих слів з буквою Ii. Звук [i]. Послухай та знайди. Пограй у гру.
Написання букви Іі. Намалюй «родинне дерево» своєї сім’ї, описувати свої малюнки
Unit 4 “My pets” (Мої домашні улюбленці)
26.

1.Домашні улюбленці
Вивчення літери Jj
SB p.46 -47
TF p.118
Знайомство з новою лексикою.
Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою.
Pet, hamster, parrot, rabbit, mouse, fish, look
What is this? – It’s a rabbit.
Is it a fish? – Yes, it is./No, it is not.
Читання простих слів з буквою Jj. Звук [j].
Послухай та покажи.
Заспівай пісню про тварин
Написання букви Jj.
Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри
27.

2.Домашні улюбленці
Вивчення літери Kk
SB p.48 – 49
TF p.118
Знайомство з новою лексикою. Називати тварин.
Відтворювати мовленнєві зразки.
Розуміти конкретну інформацію
Dog, cat, pig, bird, turtle, animals
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Читання простих слів з літерою Kk. Звук [k].
Послухай, покажи і повтори.
Написання літери Kk.
Поговори зі своїми друзями про улюблених тварин.
Пограй у гру “Pazzle”
28.

3.Домашні улюбленці
Вивчення літери Ll
SB p.50
TF p.118
Повторення структур, представлених  у розділі
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск
Colours, yellow, brown, blue, pink, red, orange, green, white, black, grey
My pig is pink.
My parrot is blue.
Читання простих слів з літерою Ll. Звук [l]. Вказувати відповідний малюнок.
Заспівай пісню про кольори
Написання літери Ll.
Розповідати про свого улюбленця.
29.

4.Домашні улюбленці
Вивчення літери Mm
SB p.51

Розмова з однолітками
Культура спілкування.
Робота в групах

Have/has got
I have got…
He/She has got…
Читання простих слів з літерою Mm. Звук [m].
Слухай та показуй. Заспівай
Написання літери Mm.
Рольва гра «Інтервю»
30.

5.Домашні улюбленці
Вивчення літери Nn
Story Time
SB p.52 – 53
TF p.118
Називати предмети, зображені  на малюнку
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя
Big, small, horse, cow, duck, sheep, goose
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Читання простих слів з літерою Nn. Звук [n]. Слухай, повторюй та показуй.
Заспівай пісню.
Написання літери Nn.
Зіграй роль
31.

6.Домашні улюбленці
Revision
Вивчення літери Oo
SB p.54 – 55; TF p.118
Називати предмети, зображені  на малюнку.
Повторення структур, представлених  у розділі
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
Читання простих слів з літерою Oo. Звук [o].
Послухай та покажи. Перевірка знань                                                                                                                                                                                                                                                     Написання ліетр  Aa, Bb, Cc, Tt за зразком
Написання літери Оо.
Послухай та відміть правильну відповідь
32.

Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань.


№ з/п
Дата
Тема  уроку
Очікуваний результат

Експоненти функцій (засоби  вираження)

Лексика

Змістова лінія
Зорове
та слухове сприймання
Усне продукування
Писемне продукування
Пісні та римівки

Примітки


Тема5: Unit 5My Toys. Дозвілля (Іграшки) (8годин)




Мої іграшки
Вміють називати імена/іграшки
називати/описувати когось/щось; знають назви основних свят в Україні та англомовних країнах; вміють вітати зі святом; називають свої дії, предмети, виконують прості інструкції, ставлять запитання й відповідають на них.
Look at my toys!
doll, toy, train

PB t.4  p.57








Дивись, які в мене іграшки!
What a beautiful bell!
plane, bell, ball
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими
AB t.1  p.40
PB t.2  p.56

This is a ball




Різдвяне дерево!
What is this? — It is a ... Look! It is ...
Christmas Tree
PB t. 3,4  p.58



My colours




Вчимо букву Aa, Bb.
This is letter ‘A'. ‘A' has got a friend. It is ant Annie.
letter, sound, ant, bear

AB t.1,3pp.42-43
Aa, Bb
ABC p.1
Phonic songs




Улюблені іграшки!
Her doll is pink. His bike is blue.
Come and see!
his, her, Ted, kite, bike, bunny, teddy, play
PB t.4 - p.60
PB t.2  p.60
AB t.1  p.44

Toys for boys and girls




Вчимо букву Cc, Dd.

Every letter makes a sound. The ‘C' says [k].


AB t.1,3 pp.45-46
Cc, Dd
ABC p.2
Phonic songs




Святкуємо Різдво!
I have got Christmas presents. Merry Christmas! Happy New Year!
present, Santa, Christmas, card,
New Year

PB t.2  p.62
PB t.4 - p.62
AB t.1 - p.47
Merry Christ mas!




Час для історії.
You've got two cars. It's my car. Stop!
toybox
PB t.4 - p.64
PB t.3  p.63
AB t.1  p.48

Toys, toys...




Підсумковий урок з теми «MyToys»



PB t.2,4 - pp.66­67
AB t.1  p.49





Тема6: Unit 6Happy Birthday. Свята (8годин)










Святкуємо День народження!

It's my birthday party. I've got many friends. I'm happy. Happy Birthday!
balloon, birthday, star, candle, cake, party, many, happy
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими
PB t.4 - p.69
PB t.2  p.68
AB t. 1  p.50

Happy Birthday!




Давай рахувати подарунки!
I'm seven. He/She is ten.
seven, eight, nine, ten
PB t.4 - p.70
PB t. 2  p.70
AB t. 1, 2
p.51

Ten little stars




Вчимо букву Ee, Ff.


elephant, fox

AB t.1,3  pp.52-53
Ee, Ff,
ABC pp.3-4
Phonic songs




Скільки тобі років? Gg, Hh
How old are you? Are you six? How old is he/she?
number
PB t.3 - p.73

Gg, Hh
How old are you?




З Днем народження!
Comein.

PB t.1,3,4 - p.74 AB t.1 - p.55







Вчимо букву Ii, Jj


iguana, jaguar, kangaroo, lion
AB t.1 - 4 pp.56- 57
AB t.1,2,4 p. 56 - 57
Ii, Jj,
ABCpp.5-6
Phonic songs




Час для історії.
Kk, Ll.

helicopter, scooter

PB t.3  p.77
AB t.2  p.58
AB t.1 - p.58
Kk, Ll





Підсумковий урок з теми «Hapy Birthday»


PB t.2 - p.78

AB t.1 - p.59



Тема7: Unit7My Food. Харчування   (8годин)










На пікніку.
Вміють називати харчові продукти, свої дії, ставлять запитання й відповідають на них; знають назви страв простого меню; мають уявлення про назви прийомів їжі, співвідносять їх з частиною дня; називають свої дії, предмети, виконують прості інструкції, ставлять запитання й відповідають на них.
Yummie! Let's have a pizza. Pizza, please. And some juice. Mmm. Smelling great! I'm hungry.

Громадянська відповідальність: враховує смаки інших.
Здоров’я і безпека:роз розріз здорову і шкідливу їжу


PB t.4 - p.81
PB t.2 - p.81
AB t.1 - p.60

Yummie, yummie!




Домашня їжа.
I've got bread and butter.
juice, pudding, pizza, hot dog, hungry

PB t.2,4 - p.82
AB t.1,2 - p.61






Вчимо букву Mm, Nn


bread, toast,sandwich, cheese, jam,

AB t.2,4 - pp.62-63
Mm, Nn,
ABC pp.7-8
Phonic songs




Меню. Oo, Pp.
Tea? - No, thank you. Coffee or cocoa?
- Cocoa, please.
monkey, octopus, nice
PB t.5 - p.85
AB pp.64 - 65
PB t.2 - p.85
Oo, Pp





Їжа та напої.
I've got ... Tap!
water, tea, coffee, cocoa, milk,

PB t.3,4 - p.86

Cocoa, milk, coffee,
tea...




Вчимо букву Qq, Rr


ham, egg, orange, yogurt

AB t.1,2,3,4,6 - pp.68 - 69
Qq, Rr,
ABC pp.9-10
Phonic songs




Час для історії.
Ss, Tt.
Let's have breakfast. Jam and butter? - Just butter, please.
queen, snake
PB t.4 - p.89
PB t.3 - p.89
AB t.1 - p.70
Ss, Tt





Підсумковий урок з теми «My Food»

dad, mum, breakfast
PB t.1 - p.90
PB t.2 - p.91
AB t.2 - p.71








Я багато вмію!
Називають свої дії, предмети, виконують прості інструкції, ставлять запитання й відповідають на них; знають назви поширених рухів, пов’язують їх із зображуваною дією; знають назви найпоширеніших видів спорту, вміють простими фразами описати їх; вміють полічити предмети;  виражають свої дії, емоції, передають настрій і почуття.
I can. Wecan.
run, jump, hop, fly, swim, climb a
tree, ride a bike
Здоров’я і безпека: розуміє важливість дотримання рухового режиму і фізичного навантаження.
Громдянска відповідальніть: враховує можливість та настрій інших під час ігрової діяльності.

PB t.3 - p.93
AB t.1 - p.72






Я можу все!
He/She can .He/Shecan't .
playfootball, draw, sing
PB t.3 - p.94
PB t.2 - p.94

I can walk




Вчимо букву Uu, Vv


umbrella, violet, wolf, wig, ox

AB t.3,4,5 - p.75
Uu, Vv,
ABC pp.11-12
Phonic songs




Що ти вмієш?
Ww, Xx.
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can't.

PB t.2 - p.97
AB t.1 - p.76
AB t.1 - p.76
Ww, Xx





Вчимо букву Yy, Zz.
Я знаю алфавіт!

yak, zebra, zoo, ABC

AB t.1 - 3, p.77
Yy, Zz
ABC p.13
Phonic songs,
ABC song




Ходімо в зоопарк!
He is not happy. I'm sad. Let's go to the Zoo!
sad, go
PB t.4 - p.100
PB t.3 - p.100
AB t.2 -p.79





В зоопарку.
I can see five monkeys. They are small.
they, see, rhino, bee

PB t.3 - p.101
AB t.1,3 - pp.80-81
AB t.2 - p.80
I can see a fox in the Zoo.




Час для історії.
This is my ABC Zoo. I have got many animals in it.
chimp, swing
PB t.3 - p.103
PB t.4 - p.103
AB t.1,2 - p.82
ABC p.14
Look at me!




Підсумковий урок з теми «I Can Play»


PB t.3 - p.105
PB t.2,4 - pp.104-105; AB t.1 - p.83






Повторення літер алфавіту.











Узагальнення вивченого за рік.












Урок-вікторина











Комментарии