Навчальний рік: 2018 – 2019; Семестр: I; Вчитель: Самараш
А.О.; Клас: 1;
Підручник: “English with Smile” О. Карпюк 2018р.
№ уроку
|
Дата/
уроки
|
Тематична сфера
і ситуація спілкування
|
Мовленнєві
функції
|
Соціокультурна/ Соціолінгвістична
компетенція
|
Мовна
компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
||
Лексика
|
Граматика/Фонетика
|
Аудіювання/Читання
|
Елементи письма/Говоріння
|
|||||
Unit 1 “Hello, Friends!”(Привіт, друзі!)
|
||||||||
1.
|
|
1.Знайомство
SB p.6 – 9
TF p.111
|
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам
|
Особливості привітання та знайомства
Співати разом
|
Hello, Hi, Bye
імена
героїв: Smiley
|
What’s your name?
My name’s/I’m…
Nice to meet you!
|
Пісня “Hello!”
Прослуховувати
висловлювання та реагувати на нього
|
Представити
себе.
‘’Hot potato” game
|
2.
|
|
2.Знайомство
SB p.10
TF p.112
|
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам
|
Особливості привітання та знайомства
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Імена
героїв: Liz, Nick, Vic, Ben, Sue, Harry
|
What’s your name?
I’m (name)
|
Прослуховувати
висловлювання та реагувати на нього.
Ball game
|
Діалогічне
мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь
|
3.
|
|
3.Знайомство
SB p.11
TF p.112
|
Називати імена однокласників
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
Співати разом
|
Імена
дітей; boys, girls, badges
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Римівка. Mamory game.
Демонструвати
розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Робота в
парах, діалогічне мовлення;
Виготовляти
іменні бейджі
|
4.
|
|
4.Знайомство
SB p.12 – 13
TF p.112
|
Називати імена героїв. Знайомитись
|
Співпрацювати
в парі
|
Цифри: one, two, three, four, five
|
Let’s
count the children
|
Прослухати
висловлювання та повторювати. Співати пісню
|
Діалогічне
мовлення. Робота в групах і парах
|
5.
|
|
6.Знайомство
SB p.14 - 15
TF p.112 - 113
|
Розмова з однолітками
|
Особливості привітання та знайомства
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
“Goodbye song”, Розуміти
короткі і прості вказівки. “Say Hello!” game.
Римівка
|
Повторювати
за прослуханим
Інсценувати
історію
|
6.
|
|
7.Знайомство/Story time
SB p.16 - 17
Test. TF p.113
|
Повторення
структур, представлених у розділі
|
Особливості знайомства. Рольова гра
|
Привітання,
вік
Цифри від
1 до 10
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Вказувати
відповідний малюнок.
Story time
|
Рольова
гра «Знайомство в парку»
|
7.
|
|
8.Знайомство/Revision
SB p.18-19
TF p.113
|
Описувати малюнки / називати дії зображені на малюнках
|
Ознайомлення з культурою України
Співпрацювати в парі
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Розуміти
мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний
малюнок
|
Обирати
відповідь
Зіграй роль
|
Unit 2. “My school” (Моя школа)
|
||||||||
8.
|
|
1. Шкільне
життя
SB p.20 – 21
TF p.113
|
Назвати предмети в класі
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
School; pencil, pen; bag, rubber, book, desk, copybook, ruler, pencil box,
|
It is a pen.
Open your bag.
Close your pencil-box.!
your, my
|
Римівка.
Прослуховувати
і вказувати.
|
Послухай
і повтори назви шкільних предметів
|
9.
|
|
2.Шкільне
життя
SB p.22
TF p.113
|
Назвати предмети в класі
|
Розуміти
і виконувати прості інструкції вчителя
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
What’s this?
It’s a (ruler).
Is it a (ruler)?
Yes, it is.
No, it isn’t.
|
Прослуховувати
та реагувати на прослухане.
Послухай
і повтори (і вкажи)
|
Ставити
питання та відповідати на них.
Guessing game.
|
10.
|
|
3.Шкільне
життя
SB p.23
TF p.114
|
Назвати предмети в класі
|
Стежити
за презентованою інформацією
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
It isn’t my pen.
Look at (the desk).
Tell me. Show me.
|
Пісня “What’s this”
Демонструвати
розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повідомляти
про належність предметів
|
11.
|
|
4.Шкільне
життя
SB p.24
TF p.114
|
Розуміти та виконувати вказівки
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки
|
Please
Thank you
welcome
|
Sit (at your desk).
Open your (bag).
Close your (book).
Pass me (a pen).
|
Демонструвати
розуміння висловлювань.
Заспівай “What’s this?”
|
Повторювати
за прослуханим
Даватиінструкції
іншим учням
|
12.
|
|
5.Шкільне
життя
SB p.25
TF p.114
|
Розвиток навичок аудіювання
Дякувати
Просити
вибачення
|
Правила
ввічливості
Стежити
за презентованою інформацією
|
Цифри: six, seven, eight, nine, ten.
|
I’m sorry.
It’s OK,
Pass me the pen.
Here you are.
Thank you.
|
Історія “Watch out, Flash!”
Розрізняти
мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Guessing game.
Повторювати
речення
|
13.
|
|
6.Шкільне
життя
SB p.26 - 27
TF p.114
|
Називати предмети у множині
|
Правила ввічливості Робота в групах і парах
|
Desk, table, chair, clap, count
|
I can see two tables.
This is a bag.
|
Розуміти
короткі і прості вказівки. Римівка
|
Обмінюватися
репліками на рівні мікродіалогу.
Полічи і
скажи
|
14.
|
|
7.Шкільне життя
SB p.28 - 29
|
Розуміти та виконувати вказівки
|
Ввічливість.
Робота в групах
|
Big, small, short, long
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Розуміти
короткі і прості вказівки. Заспівай.
|
Описувати
предмети. Розіграй історію
|
15.
|
|
8.Шкільне
життя
SP p.30 - 31
Test
TF p.115
|
Повторення
структур, представлених у розділі
|
Виконання
тестових завдань.
Story time
|
Take, give, sit down,
stend up
|
Sit (at your desk). Open
your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). Take a pen.
Give me a pencil.
|
Слухай та
показуй.
Послухай
та заспівай.
Story time
|
Відмічати
правильну відповідь. Повторити прослухане.
|
16.
|
|
9.Шкільне
життя
Revision
SB p.32 – 33
TF p.115
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу
|
Розуміти
та відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Слухати
вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати
пісню.
|
Інсценізувати
мікросценку
Обмінюватися
репліками на рівні мікродіалогу.
Грати в
гру
|
Unit 3 “Family & Friends” (Сім’я та друзі)
|
||||||||
17.
|
|
1.Сім’я та
друзі.
Вивчення
літери Aa
SB p.34
TF p.115
|
Називати членів своєї родини
|
Розуміти
і виконувати прості інструкції вчителя.
Росказувати
про свою родину
|
Family, mother, father, sister, brother
|
I have a mother.
I love my father.
|
Читання простих слів з
буквою Аа (звук [æ]).
Слухати і
повторювати вірш “Family”
|
Написання ліетри Aa
за зразком. Віготовлення
букви з пластеліну
|
18.
|
|
2. Сім’я та
друзі.
Вивчення
літери Bb
SB p.35
TF p.116
|
Розповідати
про свою родину
|
Відтворювати
мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків.
He, She, friend
|
This is my friend Max.
He is my brother.
She is my sister.
|
Читання
простих слів з буквою Bb, звук [b].
Покажи і
назви імя свого друга
|
Написання
літери Bb.
Намалюй
друга.
Рольова
гра, міні діалог.
|
19.
|
|
3. Сім’я та
друзі
Вивчення
літери Сс
SB p.36
|
Питати
однокласників про членів їх сім’ї та давати відповідь.
|
Розуміти
і виконувати прості інструкції вчителя
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Who is this?
This is my…
|
Читання
простих слів з буквою Сс, звук [k]. Послухай
і повтори. .Покажи і назви
|
Написання
літели Сс.
Ставити
питання та відповідати на них.Намалюй свою родину.Міні діалог
|
20.
|
|
4. Сім’я та
друзі
Вивчення
літери Dd
SB p.37 - 38
TF p.116
|
Повідомляти
про свою родину по фотографії
|
Відтворювати
мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск
|
Uncle, aunt, cousin,
grandmother (Granny), grandfather (Grandpa)
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Читання
простих слів з буквою Dd. Звук [d].
Пісня “Family
Слухай та
показуй.
|
Написання
літери Dd.
Повторювати
за прослуханим
|
21.
|
|
5. Сім’я та
друзі
Вивчення
літери Ee
SB p.39
TF p.116
|
Описувати себе, свої друзів
|
Співпрацювати
в парі
|
He, She, boy, girl
|
I am a girl. My name is …
This is Tom. He is a boy.
She is a girl.
|
Читання
простих слів з літерою Ее. Звук [е]. Послухай
і повтори. Слухай і показуй.
|
Написання
букви Ее. Розповідати про себе.
Покажи та
скажи.
|
22.
|
|
6. Сім’я та
друзі
Вивчення
літери Ff
SB p.40
TF p.116
|
Описувати себе, знайомство з новими друзями
|
Культура
спілкування.
Робота в
групах.
|
Well, bad, so-so
|
Nice to meet you!
How are you?
I’m (fine, ok, well, bad, so-so)
|
Читання
простих слів з буквою Ff. Звук [f]
Послухай
та повтори.
Добери та
скажи.
|
Написання
букви Ff.
Інсценувати
історію, поговоріть утрьох
|
23.
|
|
7. Сім’я
та друзі
Вивчення
літери Gg
SB p.41
TF p.117
|
Представити свого друга родині.
|
Культура
спілкування.
Робота в
групах
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Читати
прості слова з буквою Gg. Звук [g].
Слухай та
показуй
|
Написання
букви Gg.
Інсценувати
знайомство.
|
24.
|
|
8. Сім’я та
друзі
Story time
Вивчення
літери Hh.
SB p.42 – 43; TF p.117
|
Розповідати про свою родину та друзів
|
Розуміти
конкретну інформацію
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Читання
простих слів з буквою Hh. Звук [h]. Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Написання
літери Hh.
Ставити
питання та відповідати на них
Заспівай
пісню
|
25.
|
|
9. Сім’я та
друзі
Revision
Вивчення
літери Ii
SB p.44 – 45; TF p.117
|
Перевірка розуміння вивченого матеріалу
|
Відтворювати
мовленнєві зразки.
Розуміти
конкретну інформацію
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Читання
простих слів з буквою Ii. Звук [i].
Послухай та знайди. Пограй у гру.
|
Написання
букви Іі. Намалюй «родинне дерево» своєї сім’ї, описувати свої малюнки
|
Unit 4 “My pets” (Мої домашні улюбленці)
|
||||||||
26.
|
|
1.Домашні
улюбленці
Вивчення
літери Jj
SB p.46 -47
TF p.118
|
Знайомство з новою лексикою.
|
Відтворювати
мовленнєві зразки англійською мовою.
|
Pet, hamster, parrot, rabbit, mouse, fish, look
|
What is this? – It’s a rabbit.
Is it a fish? – Yes, it is./No, it is not.
|
Читання
простих слів з буквою Jj. Звук [j].
Послухай
та покажи.
Заспівай
пісню про тварин
|
Написання
букви Jj.
Запитай і
дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри
|
27.
|
|
2.Домашні
улюбленці
Вивчення
літери Kk
SB p.48 – 49
TF p.118
|
Знайомство з новою лексикою. Називати тварин.
|
Відтворювати
мовленнєві зразки.
Розуміти
конкретну інформацію
|
Dog, cat, pig, bird, turtle, animals
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Читання
простих слів з літерою Kk. Звук [k].
Послухай,
покажи і повтори.
|
Написання
літери Kk.
Поговори
зі своїми друзями про улюблених тварин.
Пограй у
гру “Pazzle”
|
28.
|
|
3.Домашні
улюбленці
Вивчення
літери Ll
SB p.50
TF p.118
|
Повторення структур, представлених
у розділі
|
Відтворювати
мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск
|
Colours, yellow, brown, blue, pink, red, orange, green,
white, black, grey
|
My pig is pink.
My parrot is blue.
|
Читання
простих слів з літерою Ll. Звук [l]. Вказувати
відповідний малюнок.
Заспівай
пісню про кольори
|
Написання
літери Ll.
Розповідати
про свого улюбленця.
|
29.
|
|
4.Домашні
улюбленці
Вивчення
літери Mm
SB p.51
|
Розмова з однолітками
|
Культура
спілкування.
Робота в
групах
|
Have/has got
|
I have got…
He/She has got…
|
Читання
простих слів з літерою Mm. Звук [m].
Слухай та
показуй. Заспівай
|
Написання
літери Mm.
Рольва
гра «Інтерв’ю»
|
30.
|
|
5.Домашні
улюбленці
Вивчення
літери Nn
Story Time
SB p.52 – 53
TF p.118
|
Називати
предмети, зображені на малюнку
|
Розуміти
і виконувати прості інструкції вчителя
|
Big, small, horse, cow, duck, sheep, goose
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Читання
простих слів з літерою Nn. Звук [n]. Слухай, повторюй та показуй.
Заспівай
пісню.
|
Написання
літери Nn.
Зіграй
роль
|
31.
|
|
6.Домашні
улюбленці
Revision
Вивчення
літери Oo
SB p.54 – 55; TF p.118
|
Називати
предмети, зображені на малюнку.
Повторення структур, представлених
у розділі
|
Розуміти
і виконувати прості інструкції вчителя
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення
мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Читання
простих слів з літерою Oo. Звук [o].
Послухай та покажи. Перевірка
знань Написання
ліетр Aa, Bb, Cc, Tt за
зразком
|
Написання
літери Оо.
Послухай
та відміть правильну відповідь
|
32.
|
|
Повторення
та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ.
Повторення пісень та віршів. Перевірка знань.
|
№ з/п
Дата
Тема уроку
Очікуваний результат
Експоненти функцій (засоби вираження)
Лексика
Змістова лінія
Зорове
та слухове сприймання
Усне продукування
Писемне
продукування
Пісні та римівки
Примітки
Тема5: Unit 5My Toys. Дозвілля
(Іграшки) (8годин)
Мої іграшки
Вміють
називати імена/іграшки
називати/описувати
когось/щось; знають назви основних свят в Україні та англомовних країнах; вміють
вітати зі святом; називають свої дії, предмети, виконують прості інструкції,
ставлять запитання й відповідають на них.
Look at
my toys!
doll,
toy, train
PB
t.4 p.57
Дивись, які в мене
іграшки!
What a
beautiful bell!
plane,
bell, ball
Громадянська відповідальність: вибудовує
товариські стосунки з іншими
AB
t.1 p.40
PB
t.2 p.56
This is a
ball
Різдвяне дерево!
What is
this? — It is a ... Look! It is ...
Christmas
Tree
PB t. 3,4
p.58
My colours
Вчимо букву Aa, Bb.
This is
letter ‘A'. ‘A' has got a friend. It is ant Annie.
letter, sound, ant, bear
AB t.1,3pp.42-43
Aa, Bb
ABC p.1
Phonic songs
Улюблені іграшки!
Her doll
is pink. His bike is blue.
Come and see!
his, her,
Ted, kite, bike, bunny, teddy, play
PB t.4 - p.60
PB t.2 p.60
AB t.1
p.44
Toys for
boys and girls
Вчимо букву Cc, Dd.
Every letter makes a sound. The
‘C' says [k].
AB t.1,3 pp.45-46
Cc, Dd
ABC
p.2
Phonic songs
Святкуємо Різдво!
I have got Christmas presents. Merry Christmas!
Happy New Year!
present,
Santa, Christmas, card,
New Year
PB t.2 p.62
PB t.4 - p.62
AB
t.1 - p.47
Merry Christ mas!
Час для історії.
You've
got two cars. It's my car. Stop!
toybox
PB t.4 - p.64
PB t.3 p.63
AB t.1
p.48
Toys, toys...
Підсумковий урок з теми «MyToys»
PB
t.2,4 - pp.6667
AB t.1 p.49
Тема6: Unit 6Happy Birthday.
Свята (8годин)
Святкуємо День
народження!
It's my birthday party. I've got many friends. I'm
happy. Happy
Birthday!
balloon, birthday, star, candle, cake, party, many,
happy
Громадянська
відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими
PB t.4 - p.69
PB
t.2 p.68
AB t. 1 p.50
Happy
Birthday!
Давай рахувати
подарунки!
I'm
seven. He/She is ten.
seven,
eight, nine, ten
PB t.4 -
p.70
PB t. 2 p.70
AB t. 1,
2
p.51
Ten
little stars
Вчимо букву Ee, Ff.
elephant,
fox
AB
t.1,3 pp.52-53
Ee, Ff,
ABC pp.3-4
Phonic
songs
Скільки тобі років? Gg, Hh
How old are you? Are you six? How old is he/she?
number
PB t.3 - p.73
Gg, Hh
How old are you?
З Днем народження!
Comein.
PB
t.1,3,4 - p.74 AB t.1 - p.55
Вчимо букву Ii, Jj
iguana, jaguar, kangaroo, lion
AB
t.1 - 4 pp.56- 57
AB t.1,2,4 p. 56 - 57
Ii, Jj,
ABCpp.5-6
Phonic songs
Час для історії.
Kk, Ll.
helicopter, scooter
PB t.3
p.77
AB
t.2 p.58
AB t.1 - p.58
Kk, Ll
Підсумковий урок з теми «Hapy Birthday»
PB t.2 - p.78
AB t.1 - p.59
Тема7: Unit7My Food.
Харчування (8годин)
На пікніку.
Вміють
називати харчові продукти, свої дії, ставлять запитання й відповідають на
них; знають назви страв простого меню; мають уявлення про назви прийомів їжі,
співвідносять їх з частиною дня; називають свої дії, предмети, виконують
прості інструкції, ставлять запитання й відповідають на них.
Yummie!
Let's have a pizza. Pizza, please. And some juice. Mmm. Smelling great! I'm
hungry.
Громадянська відповідальність:
враховує смаки інших.
Здоров’я і безпека:роз
розріз здорову і шкідливу їжу
PB t.4 - p.81
PB t.2 - p.81
AB t.1 - p.60
Yummie, yummie!
Домашня їжа.
I've got
bread and butter.
juice,
pudding, pizza, hot dog, hungry
PB t.2,4 - p.82
AB t.1,2 - p.61
Вчимо букву Mm, Nn
bread,
toast,sandwich, cheese, jam,
AB
t.2,4 - pp.62-63
Mm, Nn,
ABC pp.7-8
Phonic songs
Меню. Oo, Pp.
Tea? - No, thank you. Coffee or cocoa?
-
Cocoa, please.
monkey, octopus, nice
PB t.5 - p.85
AB
pp.64 - 65
PB t.2 - p.85
Oo, Pp
Їжа та напої.
I've got ... Tap!
water, tea, coffee, cocoa, milk,
PB t.3,4 - p.86
Cocoa, milk, coffee,
tea...
Вчимо букву Qq, Rr
ham, egg, orange, yogurt
AB t.1,2,3,4,6 - pp.68 - 69
Qq, Rr,
ABC
pp.9-10
Phonic songs
Час для історії.
Ss, Tt.
Let's have breakfast. Jam and butter? - Just butter,
please.
queen, snake
PB t.4 - p.89
PB t.3 - p.89
AB
t.1 - p.70
Ss, Tt
Підсумковий урок з теми «My Food»
dad, mum, breakfast
PB t.1 - p.90
PB t.2 - p.91
AB t.2 - p.71
Я багато вмію!
Називають
свої дії, предмети, виконують прості інструкції, ставлять запитання й
відповідають на них; знають назви поширених рухів, пов’язують їх із
зображуваною дією; знають назви найпоширеніших видів спорту, вміють простими
фразами описати їх; вміють полічити предмети;
виражають свої дії, емоції, передають настрій і почуття.
I can. Wecan.
run,
jump, hop, fly, swim, climb a
tree, ride a bike
Здоров’я і безпека: розуміє
важливість дотримання рухового режиму і фізичного навантаження.
Громдянска відповідальніть: враховує
можливість та настрій інших під час ігрової діяльності.
PB t.3 - p.93
AB t.1 - p.72
Я можу все!
He/She can .He/Shecan't .
playfootball, draw, sing
PB t.3 - p.94
PB t.2 - p.94
I can walk
Вчимо букву Uu, Vv
umbrella,
violet, wolf, wig, ox
AB t.3,4,5 - p.75
Uu, Vv,
ABC pp.11-12
Phonic songs
Що ти вмієш?
Ww, Xx.
Can you
... ? Yes, I can. / No, I can't.
PB t.2 - p.97
AB t.1 - p.76
AB t.1 - p.76
Ww, Xx
Вчимо букву Yy, Zz.
Я знаю алфавіт!
yak, zebra, zoo, ABC
AB t.1 - 3, p.77
Yy, Zz
ABC
p.13
Phonic songs,
ABC
song
Ходімо в зоопарк!
He is not happy. I'm sad. Let's go to the Zoo!
sad, go
PB t.4 - p.100
PB t.3 - p.100
AB t.2 -p.79
В зоопарку.
I can see
five monkeys. They
are small.
they, see, rhino, bee
PB t.3 - p.101
AB t.1,3 - pp.80-81
AB t.2 - p.80
I can see a fox in the Zoo.
Час для історії.
This is
my ABC Zoo. I have got many animals in it.
chimp, swing
PB t.3 - p.103
PB t.4 - p.103
AB t.1,2 - p.82
ABC p.14
Look at me!
Підсумковий урок з теми «I Can Play»
PB t.3 - p.105
PB
t.2,4 - pp.104-105; AB t.1 - p.83
Повторення літер алфавіту.
Узагальнення вивченого за рік.
Урок-вікторина
Комментарии
Отправить комментарий